  • 1. Data: 2005-06-23 22:04:31
    Temat: Moge miec problem - prosze o porade
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Nakresle:
    Synek (3. klasa) przyszedl z kolega zaplakany do domu, pobili ich jacys
    kolesie z gimnazjum. Pierw wtlukli koledze we dwoch (polozyli, kopali),
    potem oberwal moj syn (pchanie i kopanie - bil jeden jegomosc). Na osiedlu
    stol do tenisa stolowego, chlopcy grali, napastnicy przyszli pograc - pobici
    nie chcieli przerwac gdy. Wyszedlem, dorwalem goscia, zlapalem za uszy,
    nachylilem leb, zapytalem, czy mam mu rozkwasic nos. Panieneczki, ktore
    wczesniej kibicowaly pobiciu, daly mi cynk, ze nie moge mu nic zrobic.
    "Stosuje tylko jego prawo" - powiedzialem. Potem powiedzialem chlopcu, ze
    jesli jeszcze raz uderzy mojego syna, zabiore go do lasu i skatuje.
    Nastepnie przejechalem dlonia po wlosach szybkim ruchem (pewnie mozna to
    traktowac jak uderzenie). Na koniec powiedzialem mu, by sie przypatrzyl
    pobitym tak, by nigdy wiecej ich nie uderzyl, ze ma sie rownac ze swoimi
    wiekiem, oraz ze ma biegnac do ojca, by przyszli do mnie do domu. Chlopak
    pobiegl do domu, po godzinie przyszli w trojke (oboje rodzice), pyskowka
    (dzieci sie moga bic, pan mojego syna - nie) z ich strony i ze dzwonia na
    policje. Prosze bardzo, powiedzialem.
    I teraz pytanie: jesli zglosili, a policjant nie odradzil drazenia tego, bo
    mala szkodliwosc i tak dalej (aczkolwiek zdaje sobie sprawe, ze zlamalem
    prawo), to co? Mam w planie zazadac przesluchania obu pobitych chlopcow w
    obecnosci psychologa (traumy za duzo nie bylo pewnie z ich strony - nie
    bedzie urazu na przyszlosc), i jesli zeznaja, jak bylo, to co? Zglosic
    pobicie syna (nie oddal ani jeden bijacym towarzyszom) i rozdmuchac sprawe
    na ostro? Jestem gotow poniesc konsekwencje, bo zaden gowniarz nie bedzie
    bil mi dziecka. Abstrahuje od tego, ze sam tego nie robie, kolo zbil go
    drugi raz (za pierwszym razem porozmawialem z nim - bylem spokojniejszy -
    dzis mnie ponioslo), syn ma zakaz wdawania sie w bojki (nie widzi na jedno
    oko).
    Wydaje mi sie, ze jesli ojciec kolesia z czerwonymi uszami zglosil sprawe,
    zanim opadly mu emocje i wypytal, co i jak, mam prawo zglosic pobicie
    swojego dziecka (oczywiscie, moje postepowanie nie jest w zaden sposob
    usprawiedliwione). Nie bede sie tlumaczyl, bo nie o to biega, ale mam dosc
    rozwydrzonych pietnastolatkow, ktorzy bija bez konsekwencji dzieci mlodsze
    od siebie. Jak mam postapic w razie w?
    Pozdr. Dulek

  • 2. Data: 2005-06-23 22:11:33
    Temat: Re: Moge miec problem - prosze o porade
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2005-06-24 00:04, Dulek rzecze:
    [..]
    > od siebie. Jak mam postapic w razie w?

    Ja bym wpierdolil ojcu gówniarza.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info - nauka hipnotyzowania

  • 3. Data: 2005-06-23 22:14:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dulek" <f...@b...pl> napisał w wiadomości

    Ponieważ jest mało prawdopodobne, byś spowodował u gówniarza obrażenia
    powyżej dni 7-miu, to musieli by Cię z oskarżenia prywatnego ścigać.
    Powątpiewam w takie samozaparcie. Tym bardziej, że w ramach riposty ich
    syn z kolegami będzie miał pobicie.

  • 4. Data: 2005-06-23 22:18:58
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Arek:
    > Ja bym wpierdolil ojcu gówniarza.

    Nie potrzebuje konfliktow na malym osiedlu, ani tego drazyc. Chce tylko, by
    zaden gowniarz starszy 3-4 lata od mojego syna, nie demonstrowal swej sily.
    Ani solo, ani w obecnosci rozkochanych, przeklinajacych panienek. Chodzi mi
    bardziej o to, ze jesli zalozy sprawe, czy zglosi, czy co tam, moge isc do
    niego i powiedziec: sluchaj pan, dobra, ja dostane zawiasy, bede mial
    skwaszona kartoteke. Ale pociagnie to za soba to, ze reakcja zrobi
    przeciwreakcje, ergo zglosze kiepskie wychowanie, przy okazji naglosnie
    sprawe w lokalnych mediach. Jestem zdeterminowany, choc wiem, ze nie warto.
    Pozdr. Dulek

  • 5. Data: 2005-06-23 22:21:16
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Robert Tomasik:
> [...]
    > powyżej dni 7-miu, to musieli by Cię z oskarżenia prywatnego ścigać.
    > Powątpiewam w takie samozaparcie. Tym bardziej, że w ramach riposty ich

    Nie, obrazen powyzej 7 dni nie ma na pewno. Nie jestem bandyta. Kolo mial
    tylko czerwone uszy. Ale spodziewam sie, ze rodzice mogli go zawiezc na
    obdukcje. Czy mam jechac tez z pokopanymi nogami Macka?
    Pozdr. Dulek

  • 6. Data: 2005-06-23 23:21:22
    Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl>

    Fri, 24 Jun 2005 00:21:16 +0200, Dulek napisał(a):

    > Nie, obrazen powyzej 7 dni nie ma na pewno. Nie jestem bandyta. Kolo mial
    > tylko czerwone uszy. Ale spodziewam sie, ze rodzice mogli go zawiezc na
    > obdukcje. Czy mam jechac tez z pokopanymi nogami Macka?

    Jedź. Jak najszybciej.

    --
    Kaja

  • 7. Data: 2005-06-23 23:25:54
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Kaja:

    > Jedź. Jak najszybciej.

    Tak mialem w zapasie wlasnie takie rozwiazanie, ze w razie czego bede musial
    machnac kwitem. Obejrze jutro jeszcze raz te jego nogi i sie przejade. Mozna
    to zrobic w ramach kontraktu, czy prywatnie musze kase wybulic? Wiesz moze?
    Pozdr. Dulek

  • 8. Data: 2005-06-23 23:39:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek wrote:
    > Dnia 2005-06-24 00:04, Dulek rzecze:
    > [..]

    > Ja bym wpierdolil ojcu gówniarza.

    Arnold Buzdygan - jednoosobowy oddział specjalny ;->

  • 9. Data: 2005-06-24 00:13:32
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Dulek wrote:
> [...]
    > to zrobic w ramach kontraktu, czy prywatnie musze kase wybulic? Wiesz moze?

    jedź i pozbieraj papierki.
    gdyby wniesli sprawę do sądu, a mogą, to najlepszą linią obrony będzie
    działanie pod wpływem impulsu.
    Ze jak zobaczyłeś syna, to się tak wkurzyłeś, że nie widziałeś co
    robisz, no i trochę nawrzucałeś chłopakowi, za co teraz jest ci przykro,
    ale wolałbyś, żeby następnym razem twojego syna nie tykał.

    Pogadaj z ochroniarzami w supermarketach.
    Teorretycznie gówniarzowi, który notorycznie wynosi coś po 20-30 zł ze
    sklepu nic nie mogą zrobić, ale zasada jest taka, że po cichu w pierdol
    musi dostać, żeby sobie znalazł inny supermarket, gdzie mniej biją.
    Prawo jest prawem, a sprawiedliwość musi być po naszej stronie.

  • 10. Data: 2005-06-24 05:42:37
    Od: Schwester <j...@c...com>

    A ja mam pytanie trochę z innej beczki, ale nie do końca.
    Czy w podobnej sytuacji jak ta opisana przez Dulka mogę po porostu
    zaciągnąć gówniarza (lub wsadzić do auta i zawieść) na policję? Czy jest
    jakaś granica wiekowa, żeby nie posądzono mnie o porwanie?

    --
    ____ _ _