  • 1. Data: 2005-06-23 22:06:40
    Temat: renta rodzinna i studia podyplomowe
    Od: "Agnieszka " <a...@y...com>

    ze wzgledu,iz zus przekazuje mi sprzeczne informacje, mam pytanie do panstwa,
    byc moze ktos byl w podobnej sytuacji

    jestem studentka 5 roku, otrzymuje rente rodzinna, czy jesli po zakonczeniu
    studiow, zaczne studia podyplomowe, czy nadal przysluguje mi renta, zaznaczam iz
    25 lat skoncze w nastepnym roku

    dziekuje za pomoc!

  • 2. Data: 2005-06-24 07:40:52
    Temat: Odp: renta rodzinna i studia podyplomowe
    Od: "Dan" <j...@p...fm>

> [...]
    zakonczeniu
    > studiow, zaczne studia podyplomowe, czy nadal przysluguje mi renta,

    Tak. Rente bedziesz otrzymywala do ukonczenia 25 r.z. Jezeli studia
    podyplomowe beda prowadzone w szkole wyzszej i ich ostatni rok przypadnie w
    roku ukonczenia przez Ciebie 25 lat, to rente bedziesz otrzymywala do
    zakonczenia tego ostatniego roku studiow. Jesli wybierzxesz roczne studia
    (czyli pierwszy rok bedzie zarazem ostatnim), prowadzone przez szkole wyzsza
    i oczywiscie rozpoczniesz je przed ukonczeniem 25 r.z., to renta bedzie
    przyslugiwala do konca tych studiow - art 68 ust 2 ustawy o emeryturach i
    rentach z FUS

    Dan.

  • 3. Data: 2005-06-28 13:21:36
    Temat: Re: renta rodzinna i studia podyplomowe
    Od: "Magda" <m...@s...net>

    hej

    renta rodzinna przysluguje do 25 roku zycia, pod warunkiem, ze przedklada
    sie zusowi odpowiednie zaswidczenie ze szkoly. studia podyplomowe jak
    najbardziej sie do tego rodzaju ksztalcenia zaliczaja, chyba ze
    przekroczylas 25 lat
    Użytkownik "Agnieszka " <a...@y...com> napisał w
    wiadomości news:663a.00000042.42bb326f@newsgate.onet.pl...