  • 21. Data: 2012-12-08 18:56:27
    Temat: Re: Mobbing?
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 7 Dec 2012 19:26:26 -0000, m4rkiz napisał(a):

    > widocznie wlasciciel\e bardziej jest zainteresowani zyskiem ktory kierownik
    > zapewnia firmie niz morale pracownikow... firma nie powstala po to zeby
    > pracownicy mieli sie dobrze tylko po to zeby wlasciciel zarobil

    Najczęściej jak pracownicy mają dobrze, to firma więcej zarabia. Wzajemny
    szacunek potrafi zdziałać więcej niż premia.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 22. Data: 2012-12-10 11:45:58
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Jak jest tylu pracowników niech założą związek. Gdzieś tam było info, że
    nawet przy śmieciowych umowach można. Niech się skontaktują z jakimś
    dużym związkiem aby uzyskać info np Solidarność czy inne tego typu wytwory.

  • 23. Data: 2012-12-11 07:23:40
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    KRZYZAK wrote:

    > Najczęściej jak pracownicy mają dobrze, to firma więcej zarabia.
    > Wzajemny szacunek potrafi zdziałać więcej niż premia.

    Zazwyczaj najlepiej działa metoda kija i marchewki. Jak nie ma kija, to
    wszyscy się opierdalają. Tutaj może chodzić właśnie o kij na dwie leniwe
    pracownice, które ciągle "chorują". Kiepski pracownik nie powinien mieć
    dobrze, bo to demoralizuje innych -- po co mają się starać, skoro ten co
    robi 3x mniej ma tak samo? Póki co, znamy relację jednej ze stron.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 24. Data: 2012-12-11 07:24:58
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    KRZYZAK wrote:

    > Pracownik ma prawo do czterech dni urlopu na żądanie. Nie trzeba nikogo
    > prosić, wystarczy zgłosić.

    ZTCP były jakieś wyjątki.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 25. Data: 2012-12-11 07:25:49
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    m wrote:

    > Dlaczego wyłudzonym? Czy przypadkiem nie należy się chorobowe także
    > wtedy kiedy dzieci chorują i trzeba się nimi opiekować?

    Pacjentami w szpitalu opiekują się lekarze i pielęgniarki.

    --
    ss??q s? ??u??ou??