  • 1. Data: 2012-11-30 01:25:55
    Temat: właściwość sądu dla korporacji z oddziałem w PL
    Od: JAG <n...@m...mnie.pl>

    cześć,

    mam sobie umowę między mną w korporacją. Przy określeniu stron mamy:

    "korporacja X z siedzibą w Londynie (adres, numerki itp.), Oddział w
    Polsce (adres, numerki itp).

    Korporacja chce wpisania do umowy właściwości sądu zgodnej z jej
    siedzibą. Czy w razie konfliktu będziemy się sądzić w Londynie czy w
    Warszawie? Czy może to oni będą mogli zdecydować?

    z góry dziękuję
    JAG

  • 2. Data: 2012-11-30 21:16:52
    Od: "Piotr" <a...@p...tp.pl>

    Użytkownik "JAG" <n...@m...mnie.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy w razie konfliktu będziemy się sądzić w Londynie czy w Warszawie? Czy

    Sprawa prosta. Określ w umowie, będzie to sąd właściwy dla mijesca
    zmieszkania lub siedziby oddziału w RP.