  • 1. Data: 2004-08-19 17:12:30
    Temat: Mieszkanie spółdzielcze z księgą wieczystą.
    Od: Artur Fajok <f...@g...pl>

    Witam Grupę.

    Mam następujący problem:

    Chcę kupić mieszkanie spółdzielcze z założoną księgą wieczystą. Z
    pewnych powodów spółdzielnia nie chce wydać zaświadczenia do sprzedaży.
    Właściciel nie jest członkiem spółdzielni.

    Moje pytania:
    1. Czy mogę dokonać zakupu bez tego zaświadczenia?
    2. Jakie są różnice prawne pomiędzy mieszkaniem własnościowym, a
    spółdzielczym z księgą wieczystą?

    Niecierpliwie oczekuję na odpowiedzi,
    Pozdrawiam,
    Forrest

  • 2. Data: 2004-08-19 23:05:03
    Temat: Re: Mieszkanie spółdzielcze z księgą wieczystą.
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 19 Aug 2004 19:12:30 +0200, Artur Fajok naskrobał(a):

> [...]
    > pewnych powodów spółdzielnia nie chce wydać zaświadczenia do sprzedaży.
    > Właściciel nie jest członkiem spółdzielni.

    ??? Właściciel nie jest członkiem spółdzielni? No to chyba chcesz kupić
    mieszkanie własnościowe a nie spółdzielcze.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-08-20 02:33:16
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Sebol wrote:
    > ??? Właściciel nie jest członkiem spółdzielni? No to chyba chcesz kupić
    > mieszkanie własnościowe a nie spółdzielcze.

    A niby dlaczego tak sądzisz?

    KG

  • 4. Data: 2004-08-20 08:08:42
    Od: Radzisz <n...@l...spamu.invalid.pl>

    Artur Fajok napisał(a), dnia 19-08-04 19:12 co następuje:

    > Chcę kupić mieszkanie spółdzielcze z założoną księgą wieczystą. Z
    > pewnych powodów spółdzielnia nie chce wydać zaświadczenia do sprzedaży.
    powodem może być np. zadłużenie mieszkania.

    > Właściciel nie jest członkiem spółdzielni.
    nie musi być.

    > Moje pytania:
    > 1. Czy mogę dokonać zakupu bez tego zaświadczenia?
    nie możesz.

    > 2. Jakie są różnice prawne pomiędzy mieszkaniem własnościowym, a
    > spółdzielczym z księgą wieczystą?
    takie, że jest sobie spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu
    mieszkalnego i spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu mieszkalnego z
    założoną księga wieczystą ;)
    serio oprócz tego że jest księga wieczysta nie ma _żadnej_ różnicy.

    Radzisz

  • 5. Data: 2004-08-20 09:13:55
    Od: Artur Fajok <f...@g...pl>

    Użytkownik Radzisz napisał:

    > powodem może być np. zadłużenie mieszkania.

    > nie musi być.

    > nie możesz.

    Jakaś wykładnia prawna do tego może jest?

    --
    Pozdrawiam,
    Forrest