  • 21. Data: 2007-06-30 09:44:28
    Temat: Re: Miesiąc więzienia dostałem za ten tekst
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    wiadomości news:f650f3$m9f$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "zenek" <d...@d...dd> napisał

    > Nie jest, masz problemy z polszczyzną.

    Wytłumaczysz mi, jakie to problemy ? To u Cebie widzę ,że przecinek jest tam
    , gdzie powinna być kropka :)

    Pozdrawiam
    zenek

  • 22. Data: 2007-06-30 10:35:41
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:f656tm$7lh$1@inews.gazeta.pl...

    .pl> napisał w

    > po,sld, pis to partie polityczne w sklad ktorych wchodz ludzie o roznych
    > pogladach, czy wyznaniach, szerzenie nienawisci ze wzgledu na wyznanie
    > to przestepstwo.(art 256 kk, 257) A jakbys sie zastanawial czemu jest
    > przestepstwem to przypomnij sobie takiego jednego goscia z wasikiem
    > i jego dzialania. Od slow do czynow jest niedaleka droga ...

    Paranoja, wyznanie mnie najmniej obchodzi.

    boukun

  • 23. Data: 2007-06-30 10:37:05
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Zrodlo danych poprosze. Moze byc wiarygodne.
    > Co najwyzej 37999990. (Ja i moje najblizsze otoczenie)
    > A sadze, ze na tej grupie (i nie tylko na tej) od tej liczby odejmie sie
    > _zdecydowana_ wiekszosc.
    > Czyli: twoje "wyliczenia" sa warte funta klakow. Ergo: walczysz z wrogiem,
    > ktory jest li tylko w twojej, zasmieconej propaganda, glowie.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > MarcinJM

    Zaraz podaję w nowym wątku "DOMAGAĆ się USTAWY w RP o ujawnieniu NARODOWOŚCI
    osób publicznych".

    boukun

  • 24. Data: 2007-06-30 10:39:40
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    boukun pisze:

> [...]

    Czyli: twoje "wyliczenia" sa warte funta klakow. Ergo: walczysz z
    wrogiem, ktory jest li tylko w twojej, zasmieconej propaganda, glowie.

    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 25. Data: 2007-06-30 13:24:14
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 30 Jun 2007 10:31:18 +0200, Johnson napisał(a):

    > Nie byłeś badany przez psychiatrę w toku postępowania ? To rzeczywiście
    > błąd. Miałbyś uniewinnienie jak w ba

    nienienie, był, uznali, że jest "normalny"; pewnie to ci psychiatrzy co
    teraz siedzieć będą ;-)
    Poszukaj sobie jego blogaska, też ma na Blogspot.com ;-))))

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://www.money.pl/forum/

  • 26. Data: 2007-06-30 13:24:59
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 30 Jun 2007 11:14:29 +0200, Sowiecki Agent napisał(a):

    > A jakbys sie zastanawial czemu jest
    > przestepstwem to przypomnij sobie takiego jednego goscia z wasikiem i
    > jego dzialania

    A co Ci zrobił Chaplin? ;-)

  • 27. Data: 2007-06-30 13:24:59
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 30 Jun 2007 11:14:29 +0200, Sowiecki Agent napisał(a):

    > A jakbys sie zastanawial czemu jest
    > przestepstwem to przypomnij sobie takiego jednego goscia z wasikiem i
    > jego dzialania

    A co Ci zrobił Chaplin? ;-)

  • 28. Data: 2007-06-30 20:24:03
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Olgierd napisał(a):

    > A co Ci zrobił Chaplin? ;-)

    Chaplin tyle nap. o zydach ? :-)

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 29. Data: 2007-08-09 16:27:15
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    boukun pisze:

    > Zaraz podaję w nowym wątku "DOMAGAĆ się USTAWY w RP o ujawnieniu
    > NARODOWOŚCI osób publicznych".

    Wiadomo.. .wszyscy Polacy. A ich pochodzenie i wyznanie to nie Twój
    za...ny interes >:)

    > boukun

    ciebie nie pozdrawiam.
    PlaMa

  • 30. Data: 2007-08-09 19:12:48
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wiadomo.. .wszyscy Polacy. A ich pochodzenie i wyznanie to nie Twój
    > za...ny interes >:)

    > ciebie nie pozdrawiam.
    > PlaMa

    Na temat narodowości i wyznania napisałem osobny watek.

    boukun