  • 1. Data: 2007-06-29 14:22:25
    Temat: Prawo do obrony jako bezwzględna przyczyna uchylenia orzeczenia.
    Od: "Paweł Kulesza" <rokikulesza@wytnij_towp.pl>

    Witam.
    Jak zinterpretować i odpowiedzieć na takie pytanie?
    Dostałem takie pytanie na wczorajszym egzaminie z kpk.
    Odpowiadając powiedziałem na początku o art. 439 pkt 1, par. 10. Natomiast
    Pan profesor, że nie o to pyta, nie zdołałem nawet kontynuować swojej
    wypowiedzi.
    Czy powiedziałem coś nie tak? Ten przepis wyraźnie stanowi, iż naruszenie
    elementarnego prawa do obrony podejrzanego/oskarżonego stanowi bezwzględną
    przyczynę uchylenia orzeczenia.
    Dzięki z góry za sugestię.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-06-30 22:16:13
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Paweł Kulesza" <rokikulesza@wytnij_towp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Jak zinterpretować i odpowiedzieć na takie pytanie?
    > Dostałem takie pytanie na wczorajszym egzaminie z kpk.

    Na jakie pytanie, bo tego już nie napisałeś...

  • 3. Data: 2007-07-03 21:33:42
    Od: "Paweł Kulesza" <rokikulesza@wytnij_towp.pl>

    > Na jakie pytanie, bo tego już nie napisałeś...

    Racja:)

    Pytanie brzmiało: "Prawo do obrony jako bezwzględna przyczyna uchylenia
    orzeczeń"

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2007-07-04 16:04:40
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > Pytanie brzmiało: "Prawo do obrony jako bezwzględna przyczyna uchylenia
    > orzeczeń"

    Dziwny ten profesor. Chyba cie nie lubi.