  • 11. Data: 2007-06-30 06:31:12
    Temat: Re: Miesiąc więzienia dostałem za ten tekst
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Użytkownik "MarcinJM" < > napisał w wiadomości
    > boukun pisze:

    > Jestes malym, zakompleksionym skurwysynkiem,

    Nie jest to czasem pomówienie skierowane w stronę rodziny boukuna ?
    Potrafisz to udowodnić ?

    Pozdro
    zenek

  • 12. Data: 2007-06-30 07:23:42
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "zenek" <d...@d...dd> napisał

    > Nie jest to czasem pomówienie skierowane w stronę rodziny boukuna ?

    Nie jest, masz problemy z polszczyzną.
    Może być zniewagą lub pomówieniem.

  • 13. Data: 2007-06-30 07:42:46
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Moze "powszechnie" w twoim, popierdolonym srodowisku.

    Które liczy ok. 38 mln. Polaków rządzonych przez żydowską mniejszość.

    boukun

  • 14. Data: 2007-06-30 08:19:49
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:f653qn$q2j$1@inews.gazeta.pl...

    > problem w tym ze Ty nazywasz wiele osob zydami i robisz to wt taki sposob
    > jakbys chcial podkreslic ze bycie Zydem to cos zlego.

    Brawo, wreszcie merytoryczna wypowiedź. Jednakże to jest twoje subiektywne
    zdanie. Jeżeli takie były przesłanki prokuratury i sądu, powinni byli
    wystąpić o ekspertyzę do niezależnych rzeczoznawców. Na przykład tak jak w
    Polsce, do psychiatrów, psychologów itp.

    boukun

  • 15. Data: 2007-06-30 08:21:42
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

  • 16. Data: 2007-06-30 08:25:10
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    boukun napisał(a):

    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Polaków rządzonych przez żydowską mniejszość.

    zakladajac ze to prawda to w czym widzisz problem ?

    P.

  • 17. Data: 2007-06-30 08:30:30
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Nie byłeś badany przez psychiatrę w toku postępowania ? To rzeczywiście
    > błąd. Miałbyś uniewinnienie jak w banku.

    Bez sensu. W pokrewnej sprawie w Polsce byłem badany
    http://boukun-pl.blogspot.com/search?updated-min=200
    6-01-01T00%3A00%3A00-08%3A00&updated-max=2007-01-01T
    00%3A00%3A00-08%3A00&max-results=8

    boukun

  • 18. Data: 2007-06-30 08:31:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    boukun pisze:

> [...]

    Nie byłeś badany przez psychiatrę w toku postępowania ? To rzeczywiście
    błąd. Miałbyś uniewinnienie jak w banku.

    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/
    "Wszystko należy upraszczać jak tylko można, ale nie bardziej"

  • 19. Data: 2007-06-30 08:32:28
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:f65416$q2j$2@inews.gazeta.pl...

    > zakladajac ze to prawda to w czym widzisz problem ?
    >
    > P.

    W tym, że masz prawo domagać się, żeby nie rządziło SLD, PO, PiS itp. a nie
    masz prawa domagać się, żeby mniejszość nie rządziła Polakami.

    boukun

  • 20. Data: 2007-06-30 09:14:29
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    boukun napisał(a):

> [...]
    >
    > W tym, że masz prawo domagać się, żeby nie rządziło SLD, PO, PiS itp. a
    > nie masz prawa domagać się, żeby mniejszość nie rządziła Polakami.

    po,sld, pis to partie polityczne w sklad ktorych wchodz ludzie o roznych
    pogladach, czy wyznaniach, szerzenie nienawisci ze wzgledu na wyznanie
    to przestepstwo.(art 256 kk, 257) A jakbys sie zastanawial czemu jest
    przestepstwem to przypomnij sobie takiego jednego goscia z wasikiem
    i jego dzialania. Od slow do czynow jest niedaleka droga ...