  • 421. Data: 2007-12-08 08:34:54
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie, to Ty masz problem, że ktoś ma cokolwiek.

    nie to ja wlasnei chce wykazac ze te kosmiczne kwoty ktore niby sa
    usparwiedliwione wynikaja z ludzkiej zawisci ze wspolmalzonek ktory
    zaczyna samodzielne zycie mawiecej kasy i przecina magiczne zrodelko ..

    > Serio? Gdzie Cię błotem obrzuciła?

    "Nie, ja akurat nie mówię do czego kogoś zmusza sąd, tylko odnoszę się
    do twojego

    przykładu z 250 tys. I powtarzam: tylko szumowina mogłaby w ten sposób
    myśleć o

    pieniądzach i własnym dziecku."

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 422. Data: 2007-12-08 08:40:42
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > Bo to nie Twoja sprawa.

    moja sprawa bo pisze w pulblicznym miejscu, jjest roznica pomiedzy
    katarem a zoltaczka. Albo mowi calosc albo koniec rozmowy.

    My( niektórzy z nas) usiłują ci uświadomić, ze
    > wkład w dziecko to nie tylko pieniądze, ale również czas i opieka. I że
    > zazwyczaj tego się nie przelicza.

    co ty nie powiesz, odpisalem nizej szerszeniowi jak to powinno byc
    rozdzielane moim zdaniem (zaleznie od wieku dziecka)

    we wrozkartswo sie bawimy?

  • 423. Data: 2007-12-08 08:45:08
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > I co z tego, ze w dalszych latach nie rośnie, jak dziś urosło i na jutro
    > potrzebuje nowych butów , a limit wydatków się skończył?

    pisalem juz to nie nalezy przefiutac pieniedzy w meisiacu gdy nie
    potzrebuje ani butow ani kurtki ani ksiazek a umiec nimi gospodarowac w
    taki sposob by starczylo na wszystkie potrzeby nabywane w roznych
    okresach, a nie sumowac wydatki i zadac takiej kwoty co meisiac

    > Wiesz, jak się żyje od pierwszego do 25, to nie ma na przefiutanie. I
    > trzeba się nieźle nagimnastykować, zeby jakoś styknęło. Ale Tobie tego
    > nie wytłumaczę, bo Według Twojej teorii, to koobiety z 3 stów alimentów
    > to leca od razu z kopyta po futro z norek.

    wedlug mojej teorii alimenty sa na dziecko a nie na kobiete, niech
    zarobi nas woje utrzymanie. Z twojego tekstu wynika ze oceniasz rowneiz
    i jej 'przetrwanie'

    P.

  • 424. Data: 2007-12-08 08:46:03
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    i nei opowiadaj mi bajek jest maasa rodzin ktora zyje z nianizszej
    krajowej majac po kilku/koro dzieci i jakos sobie radza, my tu mowimy o
    kwotach siegajacych kilku tysiecy.

    P.

  • 425. Data: 2007-12-08 08:50:13
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fjbq0g$120$1@inews.gazeta.pl...

    > ech, nadal nie kumasz, naprawde masz problemy z czytaniem i rozumieniem

    kurwa! ustsounkuj soe lepiej do tego co napisalem, co ci sie nie podoba
    w takim rozkladaniu?
    Jezlei takie rozwiazanie jak podalem Ci nie odpowiada to jebie od ciebie
    czystym pasozytnictwem.

  • 426. Data: 2007-12-08 10:48:22
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Może mu wróżka wywróżyła zgon i postanowił zaszaleć, póki może ;)

    No, to może nie zdążył przehulać.

    > Jejku, jejku, jejku, to jak ona przeżyje za te grosze? Przecież to
    > mniej, niż zarabiał mąż!

    Zostaje jeszcze spadek, nie?

    > Nienienie - hippis, brak dochodów == niedostatek. Dostaje ten, co ma
    > niedostatek, a nie dziecko. Dziecko może ewentualnie dostać kawałek
    > tych alimentów, które ubogi tatuś dostanie od (nieco) bogatszej
    > mamusi.

    A co z możliwościami zarobkowymi? Rączki tatusiowi do tyłka przyrosły?
    Jak chce hippisować, to proszę bardzo, droga wolna, ale w miedzyczasie
    niech zarobi na dziecko, ajak nie, to państwo powinno go do
    odpracowania alimentów wysłać.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 427. Data: 2007-12-08 10:57:06
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    Mógłbyś wrotkę zostawiać? Dziękuję.

    > nie to ja wlasnei chce wykazac ze te kosmiczne kwoty ktore niby sa
    > usparwiedliwione wynikaja z ludzkiej zawisci ze wspolmalzonek ktory
    > zaczyna samodzielne zycie mawiecej kasy i przecina magiczne zrodelko

    Mało kto ma więcej nioz 500 zł alimentów, więc o jakich kosmicznych
    kwotach mówisz? A 500 zł, to nie jest wcale tak dużo, zwłaszcza, jak
    się tworzy nowe gospodarstwo domowe, jeśli dotychczas inaczej się
    planowało budżet i wydatki, bo i majątek był wspólny.

> [...]
    > do twojego
    >
    > przykładu z 250 tys. I powtarzam: tylko szumowina mogłaby w ten

    To może ja Ci przetłumaczę z polskiego na nasz: Agnieszka wyraziła
    pogląd, że szumowiną jest ktoś, kto zarabia 250000 zł, a własnemu
    dziecku każe życ wraz z matką za 1500 tylko dlatego, żeby im pokazać,
    kto tu jest panem i władcą. I jak chcą, to niech się popłaszczą, to
    może im stówke dorzuci łaskawie.Podzielam ten pogląd.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 428. Data: 2007-12-08 10:59:33
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > moja sprawa bo pisze w pulblicznym miejscu, jjest roznica pomiedzy
    > katarem a zoltaczka. Albo mowi calosc albo koniec rozmowy.

    Co nie oznacza, że ma się przed byle usenetowiczem wywnętrzać. Podaje
    tyle informacji, ile uzna za stosowne. I na pewno się rozpłacze, jak
    się obrazisz i nie odpowiesz.

    > My( niektórzy z nas) usiłują ci uświadomić, ze
    >
    > co ty nie powiesz, odpisalem nizej szerszeniowi jak to powinno byc
    > rozdzielane moim zdaniem (zaleznie od wieku dziecka)

    Na szczęście nie ty o tym decydujesz. I twoje zdanie się nie liczy :-P

    A skąd, czyste realia. Autopsja.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 429. Data: 2007-12-08 11:03:00
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

> [...]
    > taki sposob by starczylo na wszystkie potrzeby nabywane w roznych
    > okresach, a nie sumowac wydatki i zadac takiej kwoty co meisiac

    No, i tego futra nie kupować, nie?

    > wedlug mojej teorii alimenty sa na dziecko a nie na kobiete, niech
    > zarobi nas woje utrzymanie. Z twojego tekstu wynika ze oceniasz
    > rowneiz i jej 'przetrwanie'

    Ona zarabia na swoje utrzymanie, nie zauważyłeś? Tyle, że za mało, zeby
    na nią i dziecko spokojnie wystarczyło od 1. do 1. Ma do zapłacenia
    media, czynsz, przedszkole/opiekunkę. I rolą ojca jest spowodować, żeby
    jednak spokojnie im na zycie starczyło( tak, czynsz i media też są
    kosztem utrzymania dziecka)

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 430. Data: 2007-12-08 12:00:16
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule krys napisał(a):

    > Zwłaszcza, jeśli jest to zawrotna suma 3, czy 4 stów.

    Nie istotne jaka to kwota. Jeśli wiem, że we wrześniu będzie to zamiast
    4 stów wydatek rzędu 8 stów to z tych czterech odkładam, by uzbierać
    dodatkowe 4.

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland