  • 31. Data: 2013-01-19 18:34:33
    Temat: Re: Maskujcie si?, bracia
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 01/19/2013 02:52 PM, bart wrote:

    > Bzdura - to typowy przyklad komuszego podchodzenia do prawa. Od
    > odpowiedzialnosci zbiorowej sie zaczyna, a konczy na np. wiezieniu bez
    > przedstawienia zarzutow. Od rzemyczka do koniczka.

    Typowy przyklad myslenia cwaniaka.
    Analogicznie w druga strone - skoro kradziez cukierkow w sklepie uszla
    na sucho, skoro kradziez radia w samochodzie uszla na sucho, to
    przestepstwo wiekszego kalibru pewnie tez ujdzie na sucho.
    Od rzemyczka do koniczka.

    > A po drugie - a to jest tutaj istota - nie chodzi wcale o zadne
    > niebezpieczenstwo na drodze, tylko o okradzenie ludzi z pieniedzy w
    > majestacie tzw. prawa. I na to nie ma zgody.

    Owszem.

    Wiec skoro wlasciciel nie pamieta, komu daje kluczyki od auta, to moze
    kilka stow kary moze mu jednak uprzytomni, ze dawal je piratowi drogowemu?

    Niestety, jak w spoleczenstwie jest duzo cwaniakow, to normalni ludzie
    cierpia.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 32. Data: 2013-01-19 19:59:15
    Temat: Re: Maskujcie się, bracia
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Chory kraj. Rozumiałbym, gdyby ograniczenie prawa do wnoszenia
    > oskarżenia wynikało z przyczyn merytorycznych. Przykładowo konieczna
    > jest jakaś wiedza specjalistyczna. Ale jak ograniczymy ITD możliwość
    > wnoszenia wniosków, to będą to pchali w Policję i tylko kilka
    > dodatkowych papierów powstanie bez sensu.

    Chory kraj gdzie kilkuset wybrańców wspieranych przez kolejne setki
    personelu i ciężkie miliony złotych nie potrafi napisać ustawy, która
    nie bedzie dziurawa czy w inny sposób wadliwa.

  • 33. Data: 2013-01-19 20:37:42
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-19 14:50, Robert Tomasik pisze:

    > Chory kraj. Rozumiałbym, gdyby ograniczenie prawa do wnoszenia
    > oskarżenia wynikało z przyczyn merytorycznych. Przykładowo konieczna

    Kraj jest w porządku, Kraj jest zdrowy. Naród też, jako-tako, pomimo
    "państwowej 'służby' zdrowia" (nie da się aż tyle cudzysłowów poupychać
    i pozagnieżdżać).
    Chore jest tzw. "państwo" i tzw. "prawo".

    A merytorycznie - pisałem tu kiedyś o oskarżeniu mnie o niewskazanie kto
    zaparkował (nieprawidłowo) mój samochód. Oznaczony czas oznaczono jako
    moment stwierdzenia tego faktu przez SM, gdy auto już zdążyło zdrowo
    wystygnąć i nikomu nie było powierzone. To jest dopiero chore.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 34. Data: 2013-01-19 20:44:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-19 18:26, Użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

    > Masz racje, przeciez wiekszosc z nas rozdaje kluczyki od auta na lewo i
    > prawo, mozna nie wiedziec, kto kierowal.

    U większości jest tak że jak ktoś wyjeżdża np. w delegację to
    samochód zostaje w garażu a kluczyki i dokumenty w umówionym
    miejscu w domu. I lista osób które mogły z pojazdu skorzystać
    jest długa. Jeśli samochód zastaje w dobrej kondycji to nie
    interesuje mnie kto i kiedy go używał tylko jadę paliwo dotankować.
    No ale można też wszystko zamykać na klucz, chować w sejfach
    lub innych skrytkach. Znajomego z pracy kiedyś po wypadku odwoziłem
    do domu z odprowadzeniem, drzwi do jednego z pokoi mają zamontowany
    zamek, moje pytanie jakiegoś lokatora macie i konsternacja.
    Jak rozumiem ty należysz do tej grupy.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2013-01-19 22:31:42
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

> [...]
    >samochód zostaje w garażu a kluczyki i dokumenty w umówionym
    >miejscu w domu. I lista osób które mogły z pojazdu skorzystać

    Jak długa jest u Ciebie? U mnie to 2 osoby. Syn i żona. Z tym, że żona ma
    swój i mojego raczej nie ruszy, więc zostaje dłuuuga lista z synem na
    początku i końcu;)

  • 36. Data: 2013-01-19 22:32:55
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 01/19/2013 08:44 PM, RadoslawF wrote:

> [...]
    > samochód zostaje w garażu a kluczyki i dokumenty w umówionym
    > miejscu w domu. I lista osób które mogły z pojazdu skorzystać

    Zona, sasiad, drugi sasiad, faktycznie, moga nie chciec sie przyznac.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 37. Data: 2013-01-19 22:34:24
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości grup

    > Nie ten poziom, chłopie.

    >Chłopów to sobie poszukaj wsród krewnych.

    Po zejściu na twój poziom, musiałbym napisać, że moi przodkowie po takich
    "panach" jak twoi przodkowie to na koń wsiadali ;)
    Ale nie zejdę i napiszę: zdrowia życzę.

  • 38. Data: 2013-01-19 22:58:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-19 22:31, Użytkownik Nostradamus napisał:

    > Jak długa jest u Ciebie? U mnie to 2 osoby. Syn i żona. Z tym, że żona
    > ma swój i mojego raczej nie ruszy, więc zostaje dłuuuga lista z synem na
    > początku i końcu;)

    5 osób. I to wystarczyło żeby mundurowy dostał "wściku dupy" bo
    chciał żebym mu podał tego kto jeździ lub przyjął mandat za
    niewskazanie. Odmówiłem i stwierdziłem że kontynuować rozmowę
    możemy co najwyżej w sądzie. Okazało się że jednak nie chcieli
    kontynuować.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2013-01-19 23:35:32
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 18.01.2013 23:51, Nostradamus pisze:
    /.../

    > Uważasz, że unikanie kary za złamanie prawa jest społecznie użyteczne ?

    Wyobraź sobie że w tym kraju jest jeszcze prawo do obrony.

  • 40. Data: 2013-01-20 01:36:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:

> [...]
    > Jeśli samochód zastaje w dobrej kondycji to nie
    > interesuje mnie kto i kiedy go używał tylko jadę paliwo dotankować.

    A art 78.4 wyraznie mówi, że ma cię to interesować.