  • 1. Data: 2013-01-18 09:44:20
    Temat: [cross] [OT] Ostrzeżenie przed listem od Marty Kasperczaki !!!
    Od: "STS_OVLP" <d...@g...com>

    Sorry, za totalny offtopic, ale warto sprawę nagłośnić. Dostałem maila z
    prośbą o pomoc dla dzieciaka. Byłem już bliski wpłacenia kilkunastu złotych,
    jednak mówię- poszukam informacji na necie, pewno jakaś fundacja wspiera
    rodziców dzieciaka. Trafiłem na to http://piekielni.pl/44641

    Jeśli więc dostaniecie list od Marty Kasperczak, to nie jest to żadna Marta
    tylko jakiś (cenzura) oszust liczący, że ludzie mający dobre serce dadzą na
    dzieciaka parę groszy. Za coś takiego powinno się gnoja za jajca powiesić.