  • 1. Data: 2013-01-17 09:21:51
    Temat: Jak wycofać pełnomocnictwo dla prawnika
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Sprawa wydaje się prosta, ale wolę zapytać.

    Jak prawidłowo cofnąć pełnomocnictwo dla prawnika w sprawie cywilnej?
    Czy mam prawo domagać się dokumentów sprawy, które prawnik przechowuje?
    Np. wyroków sądu?
    Komu to wysłać (oprócz prawnika)? Sądowi? Komornikowi?

    --
    MN

  • 2. Data: 2013-01-21 22:43:40
    Temat: Re: Jak wycofać pełnomocnictwo dla prawnika
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 17 Sty, 09:21, Marcin N <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Np. wyroków sądu?
    > Komu to wysłać (oprócz prawnika)? Sądowi? Komornikowi?

    Radze byc ostroznym w kontaktach z kauzyperdą - potrafi Cie wyrolowac
    bez mrugniecia okiem.

  • 3. Data: 2013-01-22 11:09:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-21 22:43, Marek pisze:

    > Radze byc ostroznym w kontaktach z kauzyperdą - potrafi Cie wyrolowac
    > bez mrugniecia okiem.

    Z kim?!
    Staram się być ostrożny, dlatego pytam. Szkoda, że nikt nie chce pomóc.

    --
    MN

  • 4. Data: 2013-01-22 21:04:15
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Np. wyroków sądu?
    > Komu to wysłać (oprócz prawnika)? Sądowi? Komornikowi?

    Nie znam się po pszeczytaniu komentaża, ale byłam w tej sytuacji
    kilkakrotnie w sądzie pracy, i wystarczyło zwykle pismo wręczone prawnikowi.
    Jednak nie mając zaufania do sądu, biorą pod uwagę korupcję, powiązania
    prawnikuw i prawo, na wszelki wypadek często , około co miesiąc, sprawdzałam
    stan akt, bo można w ciągu miesiąca cofnąć np. niekożystną ugodę (jest na to
    miesiąc) .
    Tak więc jakby pełnomocnik - prawnik z użędu coś takiego , czy podobnego
    zawarł za plecami - to by akta musiały to zawierać.
    Więc , żeby coś za moimi plecami się nie stało (może to zrobić pełnomocnik
    aktualny bez porozumienia, albo nielegalnie były pełnomocnik) sprawdzałam
    często akta.