  • 21. Data: 2013-01-19 14:50:27
    Temat: Re: Maskujcie się, bracia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości
    news:50f96ab0$0$26694$65785112@news.neostrada.pl...
    > http://prawo.rp.pl/artykul/757715,971511.html?utm_so
    urce=Rzeczpospolita+&utm_medium=twitter

> [...]
    > Inspekcji Transportu Drogowego do prowadzenia czynności wyjaśniających,
    > kierowania do sądu wniosków o ukaranie i oskarżania przed sądem nie może
    > być rozszerzane poza wykroczenia polegające na przekroczeniu
    > dopuszczalnej prędkości i niezastosowanie się do sygnałów świetlnych" -
    > czytamy w odpowiedzi ministerstwa dla RPO.
    >
    > Tymi względami motywuje ona wniosek do szefa ITD gen. Połcia o
    > zobowiązanie podległych mu służb do zaprzestania działań związanych ze
    > ściganiem omawianego wykroczenia, jako niemieszczących się w przyznanych
    > Inspekcji Transportu Drogowego kompetencjach.

    Chory kraj. Rozumiałbym, gdyby ograniczenie prawa do wnoszenia oskarżenia
    wynikało z przyczyn merytorycznych. Przykładowo konieczna jest jakaś wiedza
    specjalistyczna. Ale jak ograniczymy ITD możliwość wnoszenia wniosków, to
    będą to pchali w Policję i tylko kilka dodatkowych papierów powstanie bez
    sensu.

  • 22. Data: 2013-01-19 14:52:29
    Od: "bart" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "bart" napisał w wiadomości grup
    >
    > Nie - z uprawnionej (! - czytaj cytowane na poczatku watku pismo p. prof.
    > Lipowicz) obrony obywatela przez zlodziejskimi zapedami coponiektorej
    > wladzy.
    >
    > To bardzo ciekawe, ze w takiej metodzie obrony widzisz cwaniactwo. Stawia
    > Cie to w ciemnym swietle jako obywatela.
    >
    > Uważasz, że unikanie kary za złamanie prawa jest społecznie użyteczne ?

    Tak - uwazam, ze unikanie kary, nalozonej w niezgodzie z przepisami jest
    spolecznie uzyteczne.

    > Jestem za wprowadzeniem stałej grzywny nakładanej na właściciela pojazdu
    > który przekroczył prędkość.
    > To najlepiej ukróciło by i piractwo, i cwaniactwo. Właściciel sam
    > doszedłby do tego kto nabruździł. Takie sytuacje to pewnie 1% wykroczeń.

    Bzdura - to typowy przyklad komuszego podchodzenia do prawa. Od
    odpowiedzialnosci zbiorowej sie zaczyna, a konczy na np. wiezieniu bez
    przedstawienia zarzutow. Od rzemyczka do koniczka.

    A po drugie - a to jest tutaj istota - nie chodzi wcale o zadne
    niebezpieczenstwo na drodze, tylko o okradzenie ludzi z pieniedzy w
    majestacie tzw. prawa. I na to nie ma zgody.

    bart

  • 23. Data: 2013-01-19 14:57:31
    Od: "bart" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    >
    > ,

    > Co ma piernik do wiatraka? Gdzie widzisz odpowiedzialność zbiorową przy
    > nakładaniu "podatku od pośpiechu" na właściciela pojazdu ?

    No wlasnie na tym - czego tu nie rozumiesz? To zwykly bandytyzm wladzy. Ale
    czytajac Twoje komentarze jestem za "podatkiem od glupich wpisow na grupach"
    ;).

    > Boisz się ryzyka związanego z posiadaniem auta to je sprzedaj, pożyczaj od
    > innych "frajerów", albo nie pożyczaj osobie za którą nie chcesz płacić .

    A o jakim ryzyku mowisz? O ryzyku wpadniecia w oko wladzy, ktora zechce Cie
    okrasc?

    > Jakoś w Niemczech sobie z tym radzą. Jak nie potrafisz wywiązać się z
    > obowiązku wskazania osoby której auto pożyczyłeś to płać sam. Gdzie tu
    > niesprawiedliwość dziejową widzisz?

    W Niemczech ilosc kretynskich ograniczen predkosci jest znikoma z podobna
    iloscia u nas. Moze wlasnie w tym tkwi ta niesprawiedliwosc.

    bart

  • 24. Data: 2013-01-19 14:59:38
    Od: "bart" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości

    > Porownanie zupelnie nie trafione.
    >
    > Jak na klatce schodowej twoi goscie narozrabiaja, to posprzatac powinni
    > jednak twoi goscie, ewentualnie ty.

    No no - i jeszcze problemy ze zrozumieniem tekstu pisanego - Witak nie
    napisal "twoi goscie", tylko "na twojej klatce". Jest roznica, nieprawdaz?

    bart

  • 25. Data: 2013-01-19 15:01:04
    Od: "bart" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości grup

    > No i tyle argumentów wystarczy. Nie ten poziom, chłopie.

    Mysle, ze kolega wczesniej tym swoim krotkim "bredzisz" chcial zaznaczyc, ze
    dorowna poziomowi Twojej argumentacji i nie bedzie rzucal perel przed swinie
    (oczywiscie bez urazy).

    bart

  • 26. Data: 2013-01-19 15:21:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Nostradamus wrote:
    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    >
    > ,

    > Co ma piernik do wiatraka? Gdzie widzisz odpowiedzialność zbiorową przy
    > nakładaniu "podatku od pośpiechu" na właściciela pojazdu ?

    tam gdzie karana jest inna osoba niż sprawca.
    Nieumiejetność złapania sprawcy nie uzasadnia karania innych.
    Tak robili hitlerowcy rozstrzeliwując przypadkowe osoby.

    > Jak nie potrafisz wywiązać
    > się z obowiązku wskazania osoby której auto pożyczyłeś to płać sam.

    Jak nie potrafię to zostanę ukarany za niewskazanie, a nie za
    przekroczenie prędkości.

  • 27. Data: 2013-01-19 15:23:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz Chmielewski wrote:

> [...]
    >
    > Naprawde jestes zdania, ze za rozp..... zrobiony przez twoich gosci
    > powinni odpowiadac inni mieszkancy klatki?

    przeczytaj jeszcze raz, całość, literka po literce, ze zrozumieniem.

  • 28. Data: 2013-01-19 17:57:14
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *Nostradamus* napisał(-a):

    > Nie ten poziom, chłopie.

    Chłopów to sobie poszukaj wsród krewnych.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 29. Data: 2013-01-19 18:21:45
    Temat: Re: Maskujcie si?, bracia
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 01/19/2013 02:57 PM, bart wrote:

    > W Niemczech ilosc kretynskich ograniczen predkosci jest znikoma z podobna
    > iloscia u nas. Moze wlasnie w tym tkwi ta niesprawiedliwosc.

    Tzn. jak to zbadales? "takwydajemisie"?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 30. Data: 2013-01-19 18:26:03
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 01/19/2013 03:23 PM, witek wrote:

    > przeczytaj jeszcze raz, całość, literka po literce, ze zrozumieniem.

    Masz racje, przeciez wiekszosc z nas rozdaje kluczyki od auta na lewo i
    prawo, mozna nie wiedziec, kto kierowal.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org