  • 51. Data: 2006-04-04 14:40:11
    Temat: Re: Mandat za rozmawianie przez radiotelefon, wyrok, farsa
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Nie głupi pomysł ...
    > 2 moje ostatnie "zdarzenia" drogowe z mojej winy wynikały z
    > mojego wzburzenia wywołanego przez "dyskusję w stylu nerwowym z
    > płcią piękną" ...

    Ustawowy nakaz przewożenia męża/żony w bagażniku, związanej i
    zakneblowanej? Czy może coś innego masz na myśli? ;P

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)

  • 52. Data: 2006-04-04 14:50:13
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    januszek napisał(a):

    > Ustawowy nakaz przewożenia męża/żony w bagażniku, związanej i
    > zakneblowanej? Czy może coś innego masz na myśli? ;P

    ALe ja ją wiozłem w bagażniku i właśnie dlatego się denerwowałem
    bo szuja dermę przegryzła i ryja wstawiła do auta ... nie
    zrobiłbyś stłuczki gadając przez telefon (mogę, mam automata
    ...) i kopiąc żonę w ryło ?

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 53. Data: 2006-04-04 14:53:58
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:e0tg5g$mee$1@inews.gazeta.pl...

    > I oto nasz bohater na rozprawie trwającej 4 minuty dostał
    > wyrok... 50,- PLN z art 94. KW czyli "inne zagrożenie w ruchu drogowym"

    Pieprzycie Hipolicie ;)
    94 K.W mówi o braku uprawnień.

    >a koszty sądowe ma ponieść Policja 8-)

    Kolejne pierdy. Koszta sądowe może ponieść co najwyżej skarb państwa. Nigdy
    policja.

    Zasłyszana informacja z magla? I to na grupie prawnej-wstyd.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 54. Data: 2006-04-04 15:09:11
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Leszek napisał(a) :

    > Pieprzycie Hipolicie ;)
    > 94 K.W mówi o braku uprawnień.

    Fakt. Nie sprawdziłem prędzej. Pewnie chodziło o Art.97:
    "Kto wykracza przeciwko innym przepisom o bezpieczeństwie lub o
    porządku ruchu na drogach publicznych"

    Niezmienia to jednak faktu, że został ukarany nie za rozmowę
    przez telefon.

    > Kolejne pierdy. Koszta sądowe może ponieść co najwyżej skarb państwa.
    > Nigdy policja.

    Policja. Pośrednio skarb. Albo odwrotnie ;-)

    > Zasłyszana informacja z magla? I to na grupie prawnej-wstyd.

    Z magla. Nie znam osobiście bohatera zajścia. To co on napisał,
    było napisane w 1-wszej osobie. Więc nie powtarzał po kimś. Tylko
    przekazał swoje przeżycia.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 55. Data: 2006-04-04 15:15:29
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Niezmienia to jednak faktu, że został ukarany nie za rozmowę przez telefon.

    A za co ?

  • 56. Data: 2006-04-04 15:15:40
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A za co ?

    Radio Erewań podało, że za jazdę na gapę;)))

  • 57. Data: 2006-04-04 15:48:55
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Stasio Podróżnik wrote:
    > faktem jest, że w "drastycznej" sytuacji po
    > prostu puszczasz trzymany przedmiot i działasz ...

    nieprawda.

  • 58. Data: 2006-04-04 15:49:22
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Tak jest. Zabronić ustawowo jakichkolwiek rozmów kierowcy. Za kłótnię z
    > żoną 15 punktów karnych.

    A żone za rozpraszanie męża na 10 dni do ciupy.

  • 59. Data: 2006-04-04 15:50:24
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > BO z pisu ;)

    Nie, oni jeszcze starej daty byli.

    Chodzi mi o samą mentalność Kalego.

  • 60. Data: 2006-04-04 16:39:09
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 4/4/2006 5:48 PM, witek wrote:

    > nieprawda.

    Nie mów, że jedziesz np. na czołowe z TIRem i kontunujesz rozmowę? Może
    odrazu prosisz swojego rozmówcę o przysłanie karetki? :-)))

    BP NMSP

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor