  • 41. Data: 2006-04-04 13:21:49
    Temat: Re: Mandat za rozmawianie przez radiotelefon, wyrok, farsa
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a):

    > lub chociaż zadzwonił do Weissa :-)

    Mnie się zdaje, że lepiej zadzwonić do Miodka albo Gruszczyńskiego.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 42. Data: 2006-04-04 13:32:04
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Mnie się zdaje, że lepiej zadzwonić do Miodka albo Gruszczyńskiego.

    Czepiasz się :)
    Nie zmienia to faktu że przepis jest głupi, bo akurat rozmowa przez CB
    znacznie mniej rozprasza kierowcę niż rozmowa przez telefon.

    I zresztą żaden normalny policjant się do tego nie przyczepi - tylko
    nienormalny albo wkurzony ;)

  • 43. Data: 2006-04-04 13:41:56
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Tomasz Pyra napisał(a):

    > I zresztą żaden normalny policjant się do tego nie przyczepi - tylko
    > nienormalny albo wkurzony ;)

    Mam inne zdanie - jakakolwiek rozmowa rozprasza ... a czy jest
    prowadzona przez komórkę, cb, anal intruder czy przez okno jest
    mało ważne.
    Nie daj bóg burzliwa.

  • 44. Data: 2006-04-04 13:55:12
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a) :

    > Mam inne zdanie - jakakolwiek rozmowa rozprasza ... a czy jest
    > prowadzona przez komórkę, cb, anal intruder czy przez okno jest mało ważne.
    > Nie daj bóg burzliwa.

    Tak jest. Zabronić ustawowo jakichkolwiek rozmów kierowcy. Za
    kłótnię z żoną 15 punktów karnych.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 45. Data: 2006-04-04 13:55:33
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 4/4/2006 3:41 PM, Stasio Podróżnik wrote:

    > Mam inne zdanie - jakakolwiek rozmowa rozprasza ... a czy jest
    > prowadzona przez komórkę, cb, anal intruder czy przez okno jest mało ważne.
    > Nie daj bóg burzliwa.

    Bardzo ciekawe. Gadając przez CB mogę w dowolnej chwili przerwać rozmowę
    bądź nie odpowiadać np kilka minut. Nie trzymam telefonu przy uchu - nie
    mam zajętego ramienia bądź ręki (zmieniam biegi kiedy chcę i obracał
    głową kiedy chcę). Inaczej sprawa wygląda jak stoję na ruchliwym
    skrzyżowaniu i trzymam komórkę w łapie bo ktoś mi się wydziera do
    słuchawki np szef. I co wtedy? Zignorujesz? Między rozmwową przez CB a
    telefonem bez zestawu jest przepaść.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 46. Data: 2006-04-04 13:56:27
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Lukasz wrote:

    > Tak. Mój błąd i coś czuję, że chyba zrobili to właśnie ze względu na CB.
    > Bydlaki!

    A dlaczego bydlaki?

  • 47. Data: 2006-04-04 13:59:22
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Michał "Kaczor" Niemczak napisał(a):

    > Bardzo ciekawe. Gadając przez CB mogę w dowolnej chwili przerwać rozmowę
    > bądź nie odpowiadać np kilka minut.

    To akurat żaden argument. Rozmawiając przez telefon tez możesz sobie
    zamilknąć na godzinę, a połączenie nadal może trwać.

> [...]
    łapie bo ktoś mi się wydziera do
    > słuchawki np szef. I co wtedy? Zignorujesz? Między rozmwową przez CB a

    Przez CB szefa też chyba nie zignorujesz :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 48. Data: 2006-04-04 14:31:45
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    witek napisał(a):

    > A dlaczego bydlaki?

    BO z pisu ;)

  • 49. Data: 2006-04-04 14:34:20
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Michał "Kaczor" Niemczak napisał(a):

    > Bardzo ciekawe. Gadając przez CB mogę w dowolnej chwili przerwać rozmowę
    > bądź nie odpowiadać np kilka minut.

    Do koncentracji piłem ... ehhh ...

    Czytałem siakieś "mundre statystyki" z których wynikało, że
    "zdarzenia" drogowe z osobami, które rozmawiały via tel kom
    miały "taką samą częstotliwość" niezależnie od tego czy ktoś
    gadał via zestaw, czy trzymając łąpą słuchawkę ... faktem jest,
    że w "drastycznej" sytuacji po prostu puszczasz trzymany
    przedmiot i działasz ... ale gwoździem jest moment dojścia do
    tej sytuacji - rozproszenie uwagi na prowadzenie i dla rozmówcy ...

  • 50. Data: 2006-04-04 14:35:18
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Tak jest. Zabronić ustawowo jakichkolwiek rozmów kierowcy. Za kłótnię z
    > żoną 15 punktów karnych.

    Nie głupi pomysł ...
    2 moje ostatnie "zdarzenia" drogowe z mojej winy wynikały z
    mojego wzburzenia wywołanego przez "dyskusję w stylu nerwowym z
    płcią piękną" ...