  • 31. Data: 2011-03-31 17:30:00
    Temat: Re: Mandat, ale sprawa nietypowa
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 31 mar 2011 w liście [news:in14u3$1mh9$1@opal.icpnet.pl]
    Nostradamus [l...@h...com] napisał(a):

    > Włącz moduł logicznego myślenia. Co funkcjonariusz może to my
    > wiemy, ale ty przesyłając skan potwierdziłeś przyjęcie mandatu.
    > Robert T. ci już to wyjasnił. Gdybyś zaprzeczył przyjęciu mandatu
    > i udawał głupa, że nic o mandacie nie wiesz, wówczas to straż
    > lesna musiała by ci udowodnić wykroczenie.

    Ależ nie mam zamiaru udawać głupa. Po prostu chciałem się dowiedzieć co
    i jak.

    > Na drugi raz do lasu nie wjeżdżaj śmierdzielem ;)

    Pudło! :)

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 32. Data: 2011-03-31 17:30:43
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 31 mar 2011 w liście [news:in151j$1mj4$1@opal.icpnet.pl]
    Nostradamus [l...@h...com] napisał(a):

    > Do kogo pretensje? Za niezapłacenie w terminie powinna być zwyżka
    > 100% kwoty wtedy problemu by nie było.

    Ale widziałeś ;)

    :)

  • 33. Data: 2011-03-31 17:35:11
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 31 mar 2011 w liście
    [news:1889p61j1l1hun0rs6p6aqumfh5p1pl1uh@4ax.com] Paweł
    [p...@p...onet.pl] napisał(a):

    > Jeśli chciałeś uniknąć zapłacenia mandatu, to trzeba było nie
    > pokazywać swego odcinka, tylko twierdzić, że odmówiłeś przyjącia
    > mandatu, a Straż Leśna powinna wtedy skierować sprawę do sądu,
    > czego nie zrobiła. Podpis na mandacie stanowi potwierdzenie
    > przyjęcia tegoż, a zawsze możemy odmówić. Nie byli by w stanie
    > udowodnić, że mandat był przyjety, wobec czego nie mogłeś się od
    > niegoodwoływać, tylko czekać na "powiastkę z sądu".

    Trzeba będzie zapamiętać na przyszłość. Chociaż raczej jestem zdania,
    że kłamstwo ma krótkie nogi i nie warto dla mandatu składać fałszywych
    wyjaśnień :)

  • 34. Data: 2011-04-03 03:19:17
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Samo trzymanie otwartej puszki to jeszcze za mało na usiłowanie, choć w
    > praktyce wiadomo, że bywa różnie.

    czyli zrobili ze mnie jelenia?
    moglem dmuchac, dac krew, itd i na bank mialbym 0 promili...