  • 1. Data: 2011-03-29 17:33:20
    Temat: Zdrowotne - życie jedno, a płacę dwa razy
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    Witam,

    - prowadzę działalność (wiadomo - etat to kwestia ekskluzywna; a mnie to
    właśnie zastępuje FV)
    - mam szansę na etat ale nie chcę zamykać działalności bo mam tam
    podpisanych umów (kosztowych) całkiem sporo, a i raz do roku może parę
    stów wpadnie
    - ale co się okazuje:

    kochany zusik zmusza mnie do płacenia 250 zł/mc zdrowotnego jakbym nie
    wiem... dwa życia miał??!

    Tożto jest co najmniej skandal - jakim trybie takie rzeczy powinno się
    zaskarżac?

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 2. Data: 2011-03-29 18:34:32
    Temat: Re: Zdrowotne - życie jedno, a płacę dwa razy
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 29-03-2011 19:33, Ireneusz Brycki pisze:

    > kochany zusik zmusza mnie do płacenia 250 zł/mc zdrowotnego jakbym nie
    > wiem... dwa życia miał??!
    >
    > Tożto jest co najmniej skandal - jakim trybie takie rzeczy powinno się
    > zaskarżac?

    Zostan jeszcze wspolnikiem kilku spolek, to dopiero zobaczysz, ile tych
    zyc mozesz miec :)

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-03-29 20:19:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/29/2011 12:33 PM, Ireneusz Brycki wrote:
> [...]
    > wiem... dwa życia miał??!
    >
    > Tożto jest co najmniej skandal - jakim trybie takie rzeczy powinno się

    Nie dwa razy, tylko raz ale więcej.

  • 4. Data: 2011-03-30 07:54:42
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    W dniu 2011-03-29 19:33, Ireneusz Brycki pisze:
> [...]
    > wiem... dwa życia miał??!
    >
    > Tożto jest co najmniej skandal - jakim trybie takie rzeczy powinno się

    Weź tylko pod uwagę, że w przypadku DG można odliczyć zdecydowaną
    większość zdrowotnego od podatku.

  • 5. Data: 2011-03-30 19:58:39
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-03-30 09:54, bim-bom pisze:

    > Weź tylko pod uwagę, że w przypadku DG można odliczyć zdecydowaną
    > większość zdrowotnego od podatku.

    Cieszę się, że my Polacy potrafimy sobie radzić w absurdalnych sytacjach
    i robić manuale do nich ;-) ale przyznacie że jest to debilizm z czasów
    "głębokiej przemiany" i miejsca dla niego raczej w normalnym kraju nie
    powinno byc.

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 6. Data: 2011-03-30 20:54:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/30/2011 2:58 PM, Ireneusz Brycki wrote:

> [...]
    > i robić manuale do nich ;-) ale przyznacie że jest to debilizm z czasów
    > "głębokiej przemiany" i miejsca dla niego raczej w normalnym kraju nie

    jaki normalny kraj masz na mysli?

  • 7. Data: 2011-04-14 17:45:06
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-03-30 22:54, witek pisze: