  • 11. Data: 2007-05-04 20:35:09
    Temat: Re: Maja robic zdjecia do filmu fabularnego
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Fri, 4 May 2007 12:34:53 +0200, Big Jack napisał(a):

    > Niech sobie od podstaw wybudują odpowiedni atelier. Może ich to taniej
    > wyniesie ;) Inaczej mówiąc: wyślij ich na drzewo. Jakby mnie to miało
    > dotyczyć, to albo by płacili, albo przyszliby z prawomocnym wyrokiem żebym
    > zdjął antenę SAT

    Ja bym powiedział 500zł za pierwszy dzień + 100zł za każdy nastepny dzień
    bez anteny i oczywiście demontują i z powrotem montują na ich koszt.

    Kręcili u mnie na podwórku "Klan" to ograniczyli swobodę poruszania się
    ludzi po terenie publicznym.

    Kręcili reklame Orlenu na stacji obok biura to 5 minut mnie trzymali i nie
    pozwolili przejść.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net + http://grupy.3mam.net

  • 12. Data: 2007-05-04 21:22:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:k2fsg4-7gu.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Sami z siebie nie. Skoro to teren jakiegoś
    > osiedla/spółdzielni/wspólnoty, to chyba od wyżej wymienionych zależy
    > stawianie znaków, czyż nie?

    Oczywiście, że tak. Generalnie jest to w gestii zarządcy drogi. Może nieco
    uprościłem. Chodzi mi o to, ze o ile filmowcy są w jakikolwiek prany sposób
    (oczywiście po przeprowadzeniu odpowiednich prawem przepisanych procedur)
    wprowadzić zakaz parkowania pojazdów, to nie jest mi znana żądna forma prawnego
    wymuszenia zdejmowania anten satelitarnych. Tutaj tylko i wyłącznie musi być to
    dobra wola jej właściciela. Tę wolę trzeba po prostu u niego wyjednać,
    najczęściej wynagrodzeniem.

  • 13. Data: 2007-05-04 21:40:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > satelitarnych. Tutaj tylko i wyłącznie musi być to dobra wola jej
    > właściciela. Tę wolę trzeba po prostu u niego wyjednać, najczęściej

    Problem: właścicielem elewacji bloku jest z reguły nie lokator danego
    mieszkania, tylko właściciel całego budynku (np. spółdzielnia).

  • 14. Data: 2007-05-04 22:14:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Taka mała autokorekta i przykład, co potrafi zrobić słownik przy poprawie
    literówek, jak się po prostu klika, zamiast patrzyć.

    > Oczywiście, że tak. Generalnie jest to w gestii zarządcy drogi. Może nieco
    > uprościłem. Chodzi mi o to, ze o ile filmowcy są w jakikolwiek prany

    PRAWNY

    > sposób (oczywiście po przeprowadzeniu odpowiednich prawem przepisanych
    > procedur) wprowadzić zakaz parkowania pojazdów, to nie jest mi znana żądna

    RZADNA

  • 15. Data: 2007-05-04 22:37:22
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Chyba nierządna ??
    JaC

  • 16. Data: 2007-05-04 22:48:16
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > RZADNA

    A nie ŻADNA? :-)

    Piotr

  • 17. Data: 2007-05-04 23:01:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:5rlsg4-ipu.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Problem: właścicielem elewacji bloku jest z reguły nie lokator danego
    > mieszkania, tylko właściciel całego budynku (np. spółdzielnia).

    I w jakim trybie ta spółdzielnia miała by nakazać zdjęcie tych anten? Zwłaszcza
    przy proteście jej członków?

  • 18. Data: 2007-05-04 23:01:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości