  • 1. Data: 2007-05-04 09:57:55
    Temat: mieszkanie spółdzielcze własnościowe w spadku
    Od: theg <w...@o...pl>

    Witam!
    Moi rodzice są właścicielami mieszkania spółdzielczego, które wykupili
    jako własnościowe.
    Czy ja, jako jedyny spadkobierca, mając inne mieszkanie i nie będąc
    zameldowanym w mieszkaniu rodziców, będę mieć jakieś problemy z tym
    spadkiem? Czy będę ponosić jakieś opłaty?
    Czy może trzeba poczynić jakieś kroki, żeby potem spółdzielnia nie
    robiła problemów?
    Dzięki za podpowiedzi!
    Pozdrawiam!
    Grzegorz

  • 2. Data: 2007-05-04 10:50:43
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Tak, oczywiście: Twoi rodzice powinni odejść z tego świata obydwoje jednoczesnie...
    JaC

  • 3. Data: 2007-05-04 11:42:58
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "theg" <w...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > Czy ja, jako jedyny spadkobierca, mając inne mieszkanie i nie będąc
    > zameldowanym w mieszkaniu rodziców, będę mieć jakieś problemy z tym

    Nie.

    > Czy będę ponosić jakieś opłaty?

    Nie, z wyjątkiem czynszu.
    Do spółdzielni możesz się zapisać, ale nie musisz.

  • 4. Data: 2007-05-04 13:26:11
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Przenieś się może kolego na grupę pl.jedna.pani.drugiej.pani, bo piszesz bez sensu.
    JaC

  • 5. Data: 2007-05-04 22:57:27
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    " 666" <j...@w...eu> wrote in message news:f1fc09$18m$1@news.wp.pl...
    > Przenieś się może kolego na grupę pl.jedna.pani.drugiej.pani, bo piszesz
    > bez sensu.
    > JaC

    Zawsze możesz się popisac własną wiedzą.

  • 6. Data: 2007-05-05 06:55:47
    Od: theg <w...@o...pl>

    witek napisał(a):

    > Zawsze możesz się popisac własną wiedzą.

    witek, dzięki
    moi rodzice początkowo chcieli przepisać mieszkanie na mnie, ale to
    koszty notarialne, więc jeśli nie jest to konieczne, to dobrze
    pozdrawiam!
    theg

  • 7. Data: 2007-05-05 21:05:33
    Od: "Art" <T...@z...adres.poczty.pl>

    Po ich smierci też będą koszty - lepiej będzie załatwić to teraz

    Pozdr

  • 8. Data: 2007-05-07 06:52:38
    Od: theg <w...@o...pl>

    Art napisał(a):
    > Po ich smierci też będą koszty - lepiej będzie załatwić to teraz
    >
    > Pozdr

    a jakiego rodzaju koszty?