  • 1. Data: 2007-05-03 20:15:29
    Temat: tytuł przelewu za wykonanie dzieła
    Od: Karol W <k...@...pl>

    Witam. Wykonałem dzieło na rzecz pewnej firmy. Dostałem za nie pieniądze
    przelewem na konto. Tytuł przelewu to:

    "Umowa o pracę".

    Czy mogę mieć ja lub dzieło-biorca z tego powodu jakieś problemy np. z
    US? Co jeżeli takie przelewy będą się powtarzać?

    KW

  • 2. Data: 2007-05-04 09:05:18
    Temat: Re: tytuł przelewu za wykonanie dzieła
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 May 2007, Karol W wrote:

> [...]
    >
    > "Umowa o pracę".
    >
    > Czy mogę mieć ja lub dzieło-biorca z tego powodu jakieś problemy np. z US?

    USowi w zasadzie obojętne - podatek zapłacono :)
    Ew. ZUS mogłby poczuć się poszkodowany ;)
    *Podejrzewam* że wyjaśnienie jest na tyle oczywiste, że nikt się nie
    przyczepi nawet jakby chciał.

    > Co jeżeli takie przelewy będą się powtarzać?

    Poproś o zmianę tytułu :)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-05-04 20:46:40
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Karol W napisał:
> [...]
    >
    > Czy mogę mieć ja lub dzieło-biorca z tego powodu jakieś problemy np. z
    > US? Co jeżeli takie przelewy będą się powtarzać?

    a jakby napisał "łapówka", "usługi paserskie" albo "zapłata za wykonane
    morderstwo"? albo co gorsza "za sex oralny" :)

    imho tytuł przelewu jest bez znaczenia

  • 4. Data: 2007-05-05 08:11:52
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 4 maja 2007 22:46
    (autor o`rety
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f1g5on$e5t$1@news.vectranet.pl>):

    > a jakby napisał "łapówka", "usługi paserskie" albo "zapłata za wykonane
    > morderstwo"? albo co gorsza "za sex oralny" :)
    >
    > imho tytuł przelewu jest bez znaczenia

    Myślisz? I sąd na rozprawie nie uzna tego za *kolejny* dowód?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    Jeżeli wyślesz list na adres: b...@e...pl to nie dojdzie do mnie,
    tylko do jednego takiego spamera.

  • 5. Data: 2007-05-05 15:57:32
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Wrak Tristana napisał:
> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <f1g5on$e5t$1@news.vectranet.pl>):

    > Myślisz? I sąd na rozprawie nie uzna tego za *kolejny* dowód?

    kolejny dowód czego? morderstwa?

    pozdr

  • 6. Data: 2007-05-05 16:29:49
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 5 maja 2007 17:57
    (autor o`rety
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f1i96g$id0$1@news.vectranet.pl>):

    > kolejny dowód czego? morderstwa?

    Przykładowo.... Np. znajdą cię z nożem nad ciałem... Ty mówisz: no gość się
    potknął, a ja akurat japko kroiłem i się nadział. A sąd: taaa? A skąd te
    100 tysięcy na koncie ,,za morderstwo stefana''?

  • 7. Data: 2007-05-05 16:35:53
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    Wrak Tristana pisze:
    > Przykładowo.... Np. znajdą cię z nożem nad ciałem... Ty mówisz: no gość się
    > potknął, a ja akurat japko kroiłem i się nadział. A sąd: taaa? A skąd te
    > 100 tysięcy na koncie ,,za morderstwo stefana''?

    i weź się tłumacz, że wykonywałeś dzieło na rzecz jego żony.

    --
    Matt Z

  • 8. Data: 2007-05-05 16:41:10
    Od: stern <s...@0...pl>

    o`rety napisał(a):

    > imho tytuł przelewu jest bez znaczenia

    iyho może i bez znaczenia.
    KC w art. 451 jednak wskazuje na pewne znaczenie

  • 9. Data: 2007-05-06 14:46:29
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

> [...]

    > potknął, a ja akurat japko kroiłem i się nadział. A sąd: taaa? A skąd te
    > 100 tysięcy na koncie ,,za morderstwo stefana''?

    taktaktak. to faktycznie trzyma się kupy.