  • 51. Data: 2002-06-06 07:32:40
    Temat: Re: Mail antypiracki do Policji ?
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Thu, 6 Jun 2002 00:18:53 +0200, Plonk napisał/napisała:
    > Nie ja wybierałem Ci czytnik i nie ja powinienem ponosić tego
    > konsekwencje

    No coz, KF jest tu uzasadniony.
    To nie ja pisalem netykiete ale ja sie do niej dostosuje a Ty bij piane na
    daremno.
    PLONK.

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 52. Data: 2002-06-06 08:27:34
    Od: "tn" <t...@p...onet.pl>

    dobre hahaha . nic tylko wydrukować i posłać ;-))
    Podpierdalacze trzymajcie się ......
    gówna to nikt was nie ruszy !!

    Użytkownik "lord" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    dla zainteresowanych :)
    http://www.btsnet.com.pl/zdroj/filez/pdf/donos.pdf

  • 53. Data: 2002-06-06 10:33:08
    Od: johnkelly <j...@w...pl>

    Dnia 02-06-06 00:18, Użytkownik Plonk napisał:

    > Nie ja wybieraĹ?em Ci czytnik i nie ja powinienem ponosiÄ? tego
    > konsekwencje

    Kodujesz w czyms co sprawia, ze Twoje maile wygladaja jak ciag '^%$',
    wysylasz w html i piszesz, ze to nie Ty powinienes ponosic konsekwencje
    tego, ze Ciebie nie da sie czytac :)))). Czlowieku - to TY masz zadbac
    by Twoje maile byly czytelne a nie ja. Nie chcesz to nie. Milego zycia w
    takim razie zycze. Zdawaloby sie na grupie zajmujacej sie prawem nie
    powinno byc problemow z podstawami tak zwanego wspolzycia spolecznego. A
    tu prosze :)))))). Jak dorosniesz to zadzwon.

    --
    Maciej 'John Kelly' Rozalski gg:1716136 mailto:j...@w...pl
    MG++ SG+ SD+ K p+ Z H-- D+ k- f SC++ T++ CP2020 L5K M:W W:M

  • 54. Data: 2002-06-06 16:05:52
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    Dnia Wed, 5 Jun 2002 09:00:33 +0200, uzytkownik "lord"
    <r...@p...onet.pl> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z
    tego co nastepuje:

    >NAJBARDZIEJ NIE NAWIDZE KAPOWANIA I DONOSICIELSTWA

    Widzisz, no jest grupa o prawie, a o ile mnie pamiec nie myli to KPK
    stanowi, iz kto dowiedzial sie o polenieniu przestepstwa sciganego z
    urzedu ma obowiazek (nie sankcjonowany karnie w razie jego
    niedopelnienia z wyjatkiem ciezkich przestepstw) spoleczny (zwany
    dawniej obywatelskim) powiadomienia o tym odpowiedniego organu. Czyli
    nie musisz ale powinienes....to juz zalezy od Ciebie.

    Sam rowniez nie donoslbym o tym, gdyz bylobyto z mojej strony dosc
    obludne (sam czasem ogladane jakiegos DivXa bez licencji lub odlsucham
    kawalek w MP3), co nie zmienia faktu, ze skoro ktos pakuje sie dosc
    podejrzany binzes musi liczyc sie z tym, ze ktos w koncy wypalni swoj
    obywatelski obowiazek...

    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
    \____ http://www.divx.com.pl ____/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\
    \_____ WIRELESS SOLUTIONS _____/ / _ / -_) -_) __/ ' \/ _ `/ _ \\
    \__ http://wap.divx.com.pl __/ /____/\__/\__/_/ /_/_/_/\_,_/_//_/_\

  • 55. Data: 2002-06-09 10:48:06
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "lord" <r...@p...onet.pl> wrote in news:adkeg8$77b$1@news.onet.pl:

    > a moze koles robi ci konkurencje ??
    > ps. lepszy primityw ale honorowy niz donosiciel

    ty nie jesteś ani jednym ani drugim - jesteś zwykłym poj38em

    --
    Rafał 'Raf256' Maj

  • 56. Data: 2002-06-09 11:27:15
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "lord" <r...@p...onet.pl> wrote in news:adl6cf$3e9$1@news.onet.pl:

    > nie stosuje polskich znakow bo polowa ludzi by widziala krzaki wiec sie

    chyba połowa ludzi jeżeli weźmiemy pod uwagę populację takich niedorozwojów
    jak ty. 95% osób w usnecie widzi normalnie pl-literki, a to że akurat ty
    nie umiesz sobie tego ustawić świadczy tylko o twoim zacofaniu umysłowym

    --
    Rafał 'Raf256' Maj

  • 57. Data: 2002-06-09 12:12:48
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

    co to tez jestes czynnym podpierdalaczem rafciu ?

  • 58. Data: 2002-06-09 12:24:45
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia 9 Jun 2002 11:27:15 GMT, Rafal 'Raf256' Maj napisał/napisała:
> [...]
    > jak ty. 95% osób w usnecie widzi normalnie pl-literki, a to że akurat ty
    > nie umiesz sobie tego ustawić świadczy tylko o twoim zacofaniu umysłowym

    :) Ja widze polskie ale zawsze staram sie myslec o innych i pisze bez
    polskich :) Pomijam fakt,ze klawiatura mi sie wtedy grzeje (szybkosc
    pisania).

  • 59. Data: 2002-06-09 13:39:26
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "lord" <r...@p...onet.pl> wrote in news:advgog$b3a$1@news.onet.pl:

    poprostu nie tolerujętakich głupkowatych lepperków jak ty

    --
    Rafał 'Raf256' Maj

  • 60. Data: 2002-06-09 15:48:12
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

    poczytaj troche slownik ortograficzny to pogadamy po prostu