  • Data: 2018-06-07 00:04:54
    Temat: Re: Mądre. Nie dały się utopić.
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.06.2018 o 18:51, RadoslawF pisze:

    > Komuś kto dyskusje zaczął od stwierdzenia ze opisuje legendę tak
    > trudno ze wręcz niemożliwe.
    > Ale skoro jak piszesz że znasz to zacytuj.

    DYREKTYWA RADY 2006/88/WE

    z dnia 24 października 2006 r.

    w sprawie wymogów w zakresie zdrowia zwierząt akwakultury i produktów
    akwakultury oraz zapobiegania niektórym chorobom zwierząt wodnych i
    zwalczania tych chorób

    (1)

    Zwierzęta i produkty akwakultury objęte są zakresem załącznika I do
    traktatu jako żywe zwierzęta, ryby, mięczaki i skorupiaki. Chów,
    hodowanie i wprowadzanie do obrotu zwierząt akwakultury i ich produktów
    stanowi ważne źródło dochodu osób zatrudnionych w tym sektorze.

    (...)

    Artykuł 3

    Definicje

    1.   Do celów niniejszej dyrektywy stosuje się następujące definicje:
    (...)
    e)

    ,,zwierzęta wodne" oznaczają:

    i)

    ryby należące do nadgromady bezżuchwowców (Agnatha) oraz do gromad ryb
    chrzęstnych (Chondrichthytes) i ryb kostnych (Osteichthyes);

    ii)

    mięczaki należące do typu Mollusca;

    iii)

    skorupiaki należące do podtypu Crustacea;

    > Twoich konkretów jeszcze nie czytałem, podasz jakieś czy jednak
    > spadasz na to drzewo?

    I dałeś radę przeczytać ze zrozumieniem, czy jednak z tego drzewa nie
    zszedłeś tylko spadłeś?

    Ewa