  • Data: 2018-06-06 13:49:42
    Temat: Re: Mądre. Nie dały się utopić.
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.06.2018 o 10:13, RadoslawF pisze:

    > Uważasz że jak czegoś nie wiesz to to coś nie istnieje?

    Tak trudno w takim razie podać przepis, o którym tu mówisz? Skoro to
    niby takie oczywiste i tak świetnie się na tym znasz...
    Ja wiem, o jakim przepisie narosła taka legenda, zadałam sobie ten trud
    i sprawdziłam. I zapewniam - nie ma tam uznania ślimaka za rybę. Jeśli
    ty wiesz, że jest, to zacytuj, wszak to Ty się tutaj powołałeś na
    rzekomy unijny absurd.

    > Ty ponoć też wiesz co wynika z twojej wypowiedzi więc spadaj
    > na drzewo.

    O, wraz z brakiem konkretów i merytorycznych podstaw zaczyna także
    brakować kultury. Normalka. :)

    Ewa