  • 1. Data: 2013-10-14 21:49:46
    Temat: Made in Poland
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Historia p. Dawida jest bardzo smutna i pokazuje jak wielką cenę
    przyszło mu zapłacić za uczuciowość, wyjawioną prawdę i przerwaną
    trwającą od wielu lat zmowę milczenia oraz w jak bardzo bezduszny i
    zakłamany sposób traktują w Polsce ludzi instytucje powołane do ochrony
    przed przemocą i zapewnienia bezpieczeństwa obywateli.

    http://pressmix.eu/index.php/2013/10/14/sad-nakazal-
    ofierze-przeprosic-napastnikow-i-wyplacic-kazdemu-od
    szkodowanie/
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 2. Data: 2013-10-15 15:42:51
    Temat: Re: Made in Poland
    Od: janek <j...@w...pl>

    W dniu 2013-10-14 21:49, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    >
    > http://pressmix.eu/index.php/2013/10/14/sad-nakazal-
    ofierze-przeprosic-napastnikow-i-wyplacic-kazdemu-od

    sprawdza się stare powiedzenie "jeśli wejdziesz między wrony musisz
    krakać jak i one" a ponieważ nasze społeczeństwo to złodzieje cwaniacy
    oszuści i kombinatorzy (o chlejomordkach nie wspomnę) to taka jednostka
    jak ten Dawid jest miażdżona przez ten tłum

  • 3. Data: 2013-10-15 16:12:59
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 14 Oct 2013 21:49:46 +0200, Krzysztof 45
    <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

> [...]
    >
    >http://pressmix.eu/index.php/2013/10/14/sad-nakazal
    -ofierze-przeprosic-napastnikow-i-wyplacic-kazdemu-o

    Nie wierze. A przynajmniej nie uwierze bez wysluchania zdania drugiej
    strony. Artykul wydaje mi sie tendencyjny

    A.L.

  • 4. Data: 2013-10-15 16:41:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] wrote:
> [...]
    >
    > http://pressmix.eu/index.php/2013/10/14/sad-nakazal-
    ofierze-przeprosic-napastnikow-i-wyplacic-kazdemu-od

    przeczytałem ten przydługawy i mętny artykuł potem popatrzyłe na tego
    pressmixa i mam mieszane odczucia co do tego jak naprawdę było...

    bo jak czytam te straszliwe niedole jakie znosiła prawdziwa cnota Dawida
    to... ;)