  • 21. Data: 2014-05-09 14:00:40
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam Wysocki g...@s...invalid ...

    > Ja też mam (w karcie, nie w komórce) i sobie chwalę, ale gotówkę
    > zawsze mam przy sobie. Na wszelki wypadek. A już w ogóle nigdy nie
    > tankuję nie mając przy sobie tyle gotówki, żeby zapłacić za
    > zatankowanie. Płacę kartą. Ale niech się coś spier... z terminalem, z
    > łącznością, z czymkolwiek...

    A to akurat nie problem - skoro im coś walnęło to prosze o spisanie danych,
    podanie numeru konta i umawiam się na płatnośc przelewem.

    > Jadąc gdzieś daleko też oprócz GPS-a zabieram mapę. Nigdy z niej nie
    > korzystam, ale mam, w razie gdyby elektronika zawiodła.

    Ano. Nawet mi się ostatnio przydała (patrz na grupie samochodowej watek o
    navi google)

  • 22. Data: 2014-05-09 14:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam Wysocki g...@s...invalid ...

    > To jak najbardziej - ale mowa nie jest o tym, co zrobić, żeby mimo
    > wszystko dotrzeć na maturę, tylko co zrobić po fakcie, jak się dało
    > dupy, licząc na jednego przewoźnika, i jednak nie dotarło...

    Poważnie o tym mówimy?
    Ja potraktowałem widać temat lekko pobocznie.

  • 23. Data: 2014-05-09 14:03:49
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 13:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > A co to ma do rzeczy?
    > To dopiero dziecinada...

    Odnosze sie "W doroslym zyciu".

    > Cóż...
    > Z wiekiem pewnie nauczą się oceniać przydatnośc pewnych rozwiazań.

    Pewnie nie.

    Obecnie nastepuje hodowla glupich konsumentow.
    Im glupszy tym lepszy konsument.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 24. Data: 2014-05-09 14:04:30
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 13:22, Adam Wysocki wrote:

> [...]
    >
    > Jadąc gdzieś daleko też oprócz GPS-a zabieram mapę. Nigdy z niej nie
    > korzystam, ale mam, w razie gdyby elektronika zawiodła.

    Bo ty masz doswiadczenie zyciowe ;)

  • 25. Data: 2014-05-09 14:09:05
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 13:24, Wojciech Bancer wrote:

    > Nie ma też obowiązku by myśleć i być przewidującym, zwłaszcza
    > w stosunkowo ważnych chwilach w życiu.

    Moje doswiadczenie pokazuje, ze wraz z coraz wieksza iloscia wydarzen
    coraz latwiej przewidywac na przyszlosc. Bo doswiadczenie i praktyka na
    to pozwalaja. W przypadku gdy robi sie cos pierwszy raz, wielu rzeczy
    mozna nie przewidziec lub zle oszacowac.

    > Jakby mu zależało, to nie tylko by zaplanował podróż taksówką,

    Ale po co mial planowac taksowke? Zeby utknac w korkach o tej porze?
    Kiedy jego doswiadczenie podpowiadalo mu, ze mniejsze ryzyko spoznienia
    jest, gdy wybierze tramwaj.

    A ze pewnie nigdy wczesniej nie jechal na mature (lub inne wazne zyciowe
    wydarzenie) to awaria sparalizowala jego plan.

    > czy ze znajomymi, ale także zaplanował to z wyprzedzeniem,
    > zamówił np. taxi dzień wcześniej i z odpowiednią rezerwą
    > czasową.

    Proponuje zamawiac taksi miesiac wczesniej ;) Wieksza pewnosc.

    > Więc sorry, w krytycznych sytuacjach należałoby się zabezpieczyć
    > ciut bardziej niż "a tam se wyjdę 20 minut wcześniej".

    Powtarzam pytanie: ile minut wczesniej byloby wlasciwym zabezpieczeniem?

    Moze 120 minut - to na nogach dojde, jakby co.

    A jak skrece kostke to co? Ile minut doliczyc na wypadek skrecenia kostki?

  • 26. Data: 2014-05-09 14:09:37
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 13:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > A ile Ty przyszedłbyś wcześniej?

    10-15.

  • 27. Data: 2014-05-09 14:17:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 May 2014, Budzik wrote:

    > Użytkownik Adam Wysocki g...@s...invalid ...

    > Jak w wielu sytuacjach w dorosłym zyciu.
    > Co nie znaczy ze nie warto sie czasami dodatkwoo zabezpieczyc posiadajac
    > przy sobie odrobine gotówki.

    Czy Ty może pijesz do wiadomego wątku z .samochody? ;)
    (mam na myśli pomoc drogową nie przyjmującą kart i dzwonienie na 112
    "w potrzebie pomocy").

    pzdr, Gotfryd

  • 28. Data: 2014-05-09 14:20:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-09, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Ale po co mial planowac taksowke?

    Bo jest pewniejsza niż KM.

    > Zeby utknac w korkach o tej porze?

    Korki się przewiduje. Taksówka może objechać uszkodzenia, tramwaj nie.
    Jak ktoś wyjeźdza na styk to w sumie dowodzi to że egzaminu dojrzałości
    nie zdał.

    > Kiedy jego doswiadczenie podpowiadalo mu, ze mniejsze ryzyko spoznienia
    > jest, gdy wybierze tramwaj.

    Nie. To najwyżej hiki podpowiada na grupie głupie rzeczy. Nie ma szans by tramwaj
    okazał się ekektywniejszy w transporcie door2door od taksówki.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 29. Data: 2014-05-09 14:24:07
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > Nie. To najwyżej hiki podpowiada na grupie głupie rzeczy. Nie ma szans by tramwaj
    > okazał się ekektywniejszy w transporcie door2door od taksówki.

    Chyba, że ma wydzielone torowisko, a w mieście sa korki....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 30. Data: 2014-05-09 14:30:06
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-09, Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Chyba, że ma wydzielone torowisko,

    Nawet w tej sytuacji przegrywa efektywnością. Już nie mówiąc o tym, że całościowo
    wydzielonych linii to chyba dość mało w PL jest, c'nie?

    > a w mieście sa korki....

    A taksówki mogą korzystać z buspasów. Poza tym - korki to nie jest coś
    nieprzewidywalnego. W danym mieście, w ruchu ulicznym można spokojnie
    przewidzieć (lub zapytać taksówkarza o której powinno się wyruszyć by
    bezpiecznie być na czas).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl