  • 121. Data: 2014-05-09 20:49:46
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: Jacek Skowroński <j...@a...pl>

    PT Malpy i Delfiny scripsit:
    > zeby zdac (lub nie zdac), musialby najpierw przystapic
    >
    > a on po prostu nie przystapil.
    >
    > jak przystapi - to zobaczymy czy zda czy nie.

    Wyniki egzaminu z przedmiotów dodatkowych nie wpływają na zdawalność matury. Do
    zdania matury trzeba mieć minimum 30% z języka polskiego, matury i języka
    obcego (wszystko na poziomie podstawowym). Wszystkie inne przedmioty, także
    język polski na poziomie rozszerzonym mogą być nawet na 0%, a matura będzie
    zdana.

    --
    Jacek Skowroński

  • 122. Data: 2014-05-09 20:55:50
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 20:49, Jacek Skowroński wrote:
> [...]
    > język polski na poziomie rozszerzonym mogą być nawet na 0%, a matura będzie

    Czyli nie przystepujac do matury z jednego przedmiotu a z innych ma
    wysoko, tak, ze sumarycznie pow 30% - to zda mature?

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 123. Data: 2014-05-09 21:02:27
    Od: Jacek Skowroński <j...@a...pl>

    PT Malpy i Delfiny scripsit:

    > Czyli nie przystepujac do matury z jednego przedmiotu a z innych ma
    > wysoko, tak, ze sumarycznie pow 30% - to zda mature?

    Nie. Musi mieć min. 30% z każdego trzech obowiązkowych przedmiotów na poziomie
    podstawowym, żeby zdać. Natomiast nie ma tej granicy zdawalności dla
    przedmiotów dodatkowych. Język polski rozszerzony jest na maturze przedmiotem
    dodatkowym.

    --
    Jacek Skowroński

  • 124. Data: 2014-05-09 21:43:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 May 2014, Wojciech Bancer wrote:

    > "20 minut" to chujowo słabe okno na zdarzenia o dużym znaczeniu życiowym.

    Uwaga, ta teza ma bardzo, BARDZO duże konsekwencje w miejscu
    niekoniecznie spodziewanym.
    Tłumacząc na polski: czy spowodowanie wypadku samochodowego
    to "zdarzenie o dużym znaczeniu życiowym"?

    pzdr, Gotfryd

  • 125. Data: 2014-05-09 21:44:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    na-mature-chce-pozwac-mpk/hhwmx
    > Być może założenie, że nie wchodzi się po otwarciu kopert, wynika z
    > zamiaru
    > blokowania możliwości "przygotowania" do już znanych zadań.
    > Z jakiegoś powodu są wcześniej tajne, nie? ;)

    Myślałem nad tym, ale:
    1) Pozostają tajne teoretycznie do chwili zakończenia egzaminu.
    2) Do ubikacji z matury przynajmniej za moich czasów wypuszczają, zatem
    gdyby o to chodziło, to też by trzeba jakąś wyodrębnioną strefę zrobić.

  • 126. Data: 2014-05-09 21:44:42
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 21:02, Jacek Skowroński wrote:
> [...]
    > przedmiotów dodatkowych. Język polski rozszerzony jest na maturze przedmiotem

    Kumam :)

  • 127. Data: 2014-05-09 21:48:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > Ale jest doświadczonym kierowcą i potrafi przewidzieć ile dana trasa
    > czasu zajmie w danej godzinie. Choćby z tego powodu, że często i długo
    > po mieście jezdzi.

    No to temat z wątku jest doskonałym przykładem na to, że "często
    i długo" zawiodły. DOKŁADNIE TE dwa elementy doświadczenia zawiodły.
    I taksówkarz miałby spore szanse popełnić błąd maturzysty w nieco
    innej wersji: skręcić w korek nim zostałby o tym ostrzeżony.
    Zresztą jak jedna magistrala stanie, to dobrze wiesz, że równoległe
    momentalnie wyglądają podobnie.

    > Wróżką nie trzeba być.

    W *tym* przypadku wersje inne niż siły nadprzyrodzone zawiodły.

    pzdr, Gotfryd

  • 128. Data: 2014-05-09 21:52:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Skowroński" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    > PT Malpy i Delfiny scripsit:

    > On się spóźnił dwadzieścia minut. Gdyby tramwaj jechał zgodnie z
    > rozkładem
    > miałby, doliczając czas na przejście z przystanku do szkoły, tylko jakieś
    > 2-3
    > minuty zapasu.

    Czy możesz wyjaśnić, na jakiej podstawie doszedłeś do tego wniosku? Bo
    oczywiście możesz mieć rację, ale chciałbym zrozumieć, na jakiej podstawie
    tak twierdzisz. Fakt, że zatrzymanie ruchu na 40 minut nie ma
    bezpośredniego przełożenia na to, że on 40 minut później przyjechał, niż by
    przyjechał bez tego korka. Ale ja bym raczej skłaniał się ku twierdzeniu,
    że 40 minutowe wstrzymanie ruchu spowoduje dłuższe ostateczne spóźnienie,
    bo po takim korku przeważnie później dochodzi do zatorów i zamieszania, a
    tramwaj nie objedzie poprzedającego go tramwaju. Ostatecznie tramwaj
    pojedzie wolniej, niżby jechał jadąc zgodnie z rozkładem, a i dłużej trwa
    wymiana pasażerów na przystankach, bo są tam i osoby czekające na ten
    tramwaj 40 minut i wszystkie chcą wsiąść do tego pierwszego.

  • 129. Data: 2014-05-09 21:54:39
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 21:44, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > 2) Do ubikacji z matury przynajmniej za moich czasów wypuszczają, zatem
    > gdyby o to chodziło, to też by trzeba jakąś wyodrębnioną strefę zrobić.

    No i dochodzi jeszcze sabotaż ;)

    Na mojej maturze matka jednego dzieciaka wkrcila sie do ekipy podajacej
    kanapki. w tych kanapkach podala synowi rozwiazanie jednego zadania ;)
    Niestety bledne :D

  • 130. Data: 2014-05-10 00:00:27
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-09 21:52, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > wymiana pasażerów na przystankach, bo są tam i osoby czekające na ten
    > tramwaj 40 minut i wszystkie chcą wsiąść do tego pierwszego.

    Czy to jest ta sama sprawa?
    http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425,15927148,Prze
    z_awarie_tramwaju_spoznil_sie_na_mature__Rozwaza.htm
    l#LokKrajTxt

    --
    animka