  • 11. Data: 2006-05-01 21:15:33
    Temat: Re: Lokale wylacznie dla kobiet/mezczyzn.
    Od: "astoja" <a...@n...pl>

    Użytkownik "leon" napisał w wiadomości :
> [...]

    Proste jezeli chcesz cos dla kobiet to napisz
    TYLKO DLA OSOB KARMIACYCH PIERSIA.
    Koniec kropka faceci tam niepotrzebni.

    Jezeli chodzi o Panow to sam wymysl.

  • 12. Data: 2006-05-02 08:30:35
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    astoja napisał(a):

    > Proste jezeli chcesz cos dla kobiet to napisz
    > TYLKO DLA OSOB KARMIACYCH PIERSIA.
    > Koniec kropka faceci tam niepotrzebni.
    >
    > Jezeli chodzi o Panow to sam wymysl.

    a ja mam pomysl, na klubie dla kobiet napisac klub dla gejow, a na
    klubie dla mezczyzn klub dla lesbijek, a wejscie zrobic w bardzo
    widicznym miejscu.

    P.

  • 13. Data: 2006-05-02 11:30:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    leon wrote:
    > takie lolale przeciez istnieja od bardzo dawna - frzyzjer damski
    > lub meski, czasem mieszany :)

    Ale tam jest tylko różnica w "produkcie" ;)

    Tzn. facet może sobie wejść do fryzjera damskiego, ale nie może mieć
    pretensji, jak wyjdzie z kobiecą koafiurą ;)

  • 14. Data: 2006-05-02 11:41:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    krys wrote:

    > Czy to byl Roman G.? To prawie zgadłeś.
    >
    > <e2d8gn$deb$1@news.onet.pl>

    Ay, carramba! Z feministkami nie ma żartów ;->

  • 15. Data: 2006-05-02 12:02:12
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    > Zresztą mam nadzieję facet się odwołał? (coś tu nie pisze - czyżby
    > bojówki Ligii Kobiet go uciszyły? ;) )

    Czy to byl Roman G.? To prawie zgadłeś.

    <e2d8gn$deb$1@news.onet.pl>
    Justyna

  • 16. Data: 2006-05-02 18:42:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Andrzej Lawa [###a...@l...SPAM_PRECZ.com.###] napisał:
    > Ay, carramba! Z feministkami nie ma żartów ;->

    Z kobietami bitew się nie toczy. Wygrać żaden honor, a przegrać, to
    hańba po wieki. :-)