  • 1. Data: 2006-05-01 15:28:36
    Temat: Lokale wylacznie dla kobiet/mezczyzn.
    Od: "rm" <x...@g...pl>

    Czy w Polsce jest legalne stworzenie lokali, gdzie beda przychodzily tylko
    kobiety lub mezczyzni? Jak to wyglada w swietle prawa?
    i jak ewentualnie da sie do ominac... :)

  • 2. Data: 2006-05-01 15:41:43
    Temat: Re: Lokale wylacznie dla kobiet/mezczyzn.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    rm wrote:
    > Czy w Polsce jest legalne stworzenie lokali, gdzie beda przychodzily tylko
    > kobiety lub mezczyzni? Jak to wyglada w swietle prawa?
    > i jak ewentualnie da sie do ominac... :)

    A jakie konkretnie lokale?

    Bo np. do własnego lokalu mieszkalnego wpuszczasz kogo chcesz ;)

  • 3. Data: 2006-05-01 16:28:40
    Od: "Robert Kulig" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pub, kawiarnia, basen, sauna, fitness.

  • 4. Data: 2006-05-01 16:28:48
    Od: "rm" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 5. Data: 2006-05-01 16:44:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    rm [###x...@g...pl.###] napisał:

    Poszukaj w archiwum grupy przypadku z Częstochowy,. Do sławetnego
    wyroku sądu z tego świętego miasta nie było legalne. Teraz, to trudno
    powiedzieć.

  • 6. Data: 2006-05-01 17:14:35
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "rm" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy w Polsce jest legalne stworzenie lokali, gdzie beda przychodzily tylko
    > kobiety lub mezczyzni?

    Od lokali takich az roi sie na dworcach, w szkolach, urzedach i innych
    miejscach publicznych.
    Te dla kobiet oznaczone sa koleczkiem, dla mezczyzn zas - trojkatem.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2006-05-01 18:51:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:
    > rm [###x...@g...pl.###] napisał:
    >

    > Poszukaj w archiwum grupy przypadku z Częstochowy,. Do sławetnego
    > wyroku sądu z tego świętego miasta nie było legalne. Teraz, to trudno
    > powiedzieć.

    Ale u nas precedensów nie ma.

    Zresztą mam nadzieję facet się odwołał? (coś tu nie pisze - czyżby
    bojówki Ligii Kobiet go uciszyły? ;) )

  • 8. Data: 2006-05-01 19:09:34
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    > Poszukaj w archiwum grupy przypadku z Częstochowy,. Do sławetnego
    > wyroku sądu z tego świętego miasta nie było legalne. Teraz, to trudno
    > powiedzieć.

    Imho to dalej jest nielegalne.

  • 9. Data: 2006-05-01 19:49:21
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > Czy w Polsce jest legalne stworzenie lokali, gdzie beda przychodzily
    > tylko
    > kobiety lub mezczyzni? Jak to wyglada w swietle prawa?
    > i jak ewentualnie da sie do ominac... :)
    takie lolale przeciez istnieja od bardzo dawna - frzyzjer damski
    lub meski, czasem mieszany :)

    leon
    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka

  • 10. Data: 2006-05-01 20:14:07
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    rm wrote:
    > Czy w Polsce jest legalne stworzenie lokali, gdzie beda przychodzily tylko
    > kobiety lub mezczyzni?

    Wystarczy pomalować lokal na różowo i w kwiatuszki (co jest legalne).
    Żaden mężczyzna nie będzie chciał tam przychodzić.