  • 1. Data: 2010-11-19 18:44:51
    Temat: Logo czy tylko nazwa?
    Od: jedrus <j...@n...btx.pl>

    Czy "Vancouver 2010", "Mundial 2010", "Londyn 2012", "Euro 2010" pisane
    zwykla czcionka to juz logo czy zwykly ciag liter?
    Jezeli np. zorganizuje impreze targowa dla firm przewozowych pod nazwa:
    "Bezpieczny transport na Londyn 2012" (bez grafiki) to musze pytac MKOL
    o zgode na uzycie nazwy?
    Jezeli postawie serwis np. "Medalisci na Londyn 2012" to tez musze pytac
    MKOL o zgode?
    O co tu chodzi o ile prawda jest, ze nie wolno uzywac nazy imprezy.
    Gdzie mozna znalezc jakies & na to co stanowi logo a co nie, co wolno
    uzywac a czego nie?
    Fajnie by sie czytalo artykul napisany tak:
    Nasza reprezentacja na "xxxxx" zdobyla juz 2 zlota co stawia ja w roli
    faworyta lekkoatletycznego podczas "xxxxx"

    --
    jedrus
    http://mokotow.btx.pl/

  • 2. Data: 2010-11-23 14:06:40
    Temat: Re: Logo czy tylko nazwa?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "jedrus" <j...@n...btx.pl> napisał w wiadomości
    > Czy "Vancouver 2010", "Mundial 2010", "Londyn 2012", "Euro 2010" pisane
    > zwykla czcionka to juz logo czy zwykly ciag liter?

    Pewnie Ci chodzi o znak towarowy. Zależy na jakim terytorium chcesz go
    używac, możesz sprawdzić w krajowym urzędzie patentowym.
    Ale nawet jak nie jest zarejestrowany to nie możesz próbować podszywać się
    tworząc coś co może wprowadzać w błąd.