  • 1. Data: 2010-11-19 19:09:01
    Temat: Policja i karty manualne
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    zna się Ktoś tu na obiegu dokumentów archiwizowalnych w POLICJI? jest
    problem z tym związany...

  • 2. Data: 2010-11-20 09:27:13
    Temat: Re: Policja i karty manualne
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > masz dostęp do klauzuli POUFNE ?

    nie odpowiem Ci na to pytanie, problem jest taki, że pod pozorem tajności
    robi się z frajerów kozły ofiarne... mam pytanie na temat archiwizacji
    akt...

  • 3. Data: 2010-11-20 16:26:19
    Od: "Condor" <C...@i...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ic84jb$utt$1@mx1.internetia.pl...

    > nie odpowiem Ci na to pytanie, problem jest taki, że pod pozorem tajności
    > robi się z frajerów kozły ofiarne... mam pytanie na temat archiwizacji
    > akt...

    Jeszcze jakbyś podał o jakie akta chodzi. Tak ogólnie tu jest link
    http://www.nettax.pl/dzienniki/dukgp/2008/16/poz.95.
    htm

  • 4. Data: 2010-11-20 16:47:51
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Jeszcze jakbyś podał o jakie akta chodzi. Tak ogólnie tu jest link
    > http://www.nettax.pl/dzienniki/dukgp/2008/16/poz.95.
    htm

    bystrzak, wyjąłeś mi to z ust, właśnie o to mi chodzi, miałem sprawdzić tą
    ustawę w poniedziałek...

    chodzi o to: "Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
    § 30

    1. Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej kategorii "BC" następuje w
    komórkach organizacyjnych, w których została wytworzona."

    jak to rozumieć? w przypadku gdy akta są wygenerowane w różnych jednostkach
    Policji...

  • 5. Data: 2010-11-20 17:19:59
    Od: "Condor" <C...@i...pl>

> [...]
    > komórkach organizacyjnych, w których została wytworzona."
    >
    > jak to rozumieć? w przypadku gdy akta są wygenerowane w różnych

    Jednostkami policji są: komenda główna, komendy wojewódzkie, komendy
    powiatowe, miejskie, rejonowe, komisariaty.
    Komendy składają się z komórek organizacyjnych, którymi są wydziały.
    Archiwizacja odbywa się, jak wynika z tego przepisu, w komórkach
    organizacyjnych. Odbywa się to tak, że na koniec roku robi się spis takiej
    dokumentacji, po zatwierdzeniu przez upoważnione osoby idzie ona od razu na
    przemiał.

  • 6. Data: 2010-11-21 15:31:19
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie o to chodzi, napiszę później jaki mam problem, tylko muszę odpowiednio
    zredagować...

  • 7. Data: 2010-11-22 19:15:32
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    zanim napiszę o co mi chodzi, może Ktoś wie, czy sortowaniem kart akt nie
    zajmują się czasem jacyś pracownicy archiwów? chyba im za to płacĄ?

  • 8. Data: 2010-11-23 10:06:59
    Od: "ZibiT" <n...@o...eu>

    Napisz konkretnie o co Ci chodzi. Co tu redagować ? Zdarzyło Ci się zdawać
    do archiwum chociaż jedną niejawną teczkę ? Gdybyś zdawał to byś wiedział,
    kto przygotowuje akta, kto je numeruje, kto robi spis zawartości, kto je
    "obszywa", kto robi protokół archiwalny. Pzdr.

  • 9. Data: 2010-11-23 17:34:17
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    OK, napiszę w weekend, bo mało czasu, a opowieść długawa...

  • 10. Data: 2010-11-27 15:37:31
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    streszczając, zwieźli akta z całego województwa do jednej jednostki i
    nakazują robolom z tej jednostki sortowanie, segregację i archiwizację...
    jakim prawem? jak można się z tego wywinąć? kierownik poinformowany o wyżej
    wymiwnionym punkcje ustawy mówi, że go to nic nie obchodzi i robole mają
    posortować...