  • 1. Data: 2010-11-19 13:07:18
    Temat: Cisza wyborcza a aktualizacja strony
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Witam

    Czy aktualizacja strony "wyborczej" kandydata w czasie miedzy godz. 0:00 w
    sobotę a 22:00 w niedzielę stanowi naruszenei ciszy wyborczej?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2010-11-19 14:21:06
    Temat: Re: Cisza wyborcza a aktualizacja strony
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-19 14:07, SDD pisze:
    > Witam
    >
    > Czy aktualizacja strony "wyborczej" kandydata w czasie miedzy godz. 0:00 w
    > sobot? a 22:00 w niedziel? stanowi naruszenei ciszy wyborczej?

    no jezlei na tej stronie zamiescisz w tym czasie napis kaczynski ma
    malego fiutka to pewnie tak

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 3. Data: 2010-11-19 15:36:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kotlet" <K...@n...eu> napisał w wiadomości

    > no jezlei na tej stronie zamiescisz w tym czasie napis kaczynski ma malego
    > fiutka to pewnie tak

    No nie, al ezakladamy, ze jest to moja strona i np. sobie zmodyfikuje
    informacje o mnie, albo dodam nowe punkty do programu, itp.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-11-19 17:58:16
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-19 16:36, SDD pisze:
    > U?ytkownik "Kotlet"<K...@n...eu> napisa? w wiadomo?ci

    > No nie, al ezakladamy, ze jest to moja strona i np. sobie zmodyfikuje
    > informacje o mnie, albo dodam nowe punkty do programu, itp.

    jaki adres ? :)