  • 21. Data: 2013-11-17 16:13:33
    Temat: Re: Listy z poleceniem zap aty za udost pnianie film w
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    news:5288d3c5$0$2148$65785112@news.neostrada.pl...

    > Co to jest ten mityczny IPS,

    Miało być pewnie ISP (Internet Service Provider, czyli
    po naszemu, dostawca internetu).

  • 22. Data: 2013-11-17 16:16:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:l6amdu$608$1@speranza.aioe.org...
    > wiadomości news:5288d3c5$0$2148$65785112@news.neostrada.pl...

    > Miało być pewnie ISP (Internet Service Provider, czyli
    > po naszemu, dostawca internetu).

    Mnie IPS kojarzy się ze strzelaniem dynamicznym :-)

  • 23. Data: 2013-11-19 08:51:05
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-11-17 08:47, Kukus Minipalus pisze:

    > Mają IP, z tymże IP idą do prokuratora, prokurator daje nakaz i IPS
    > wydaje dane abonenta. Co w tym skomplikowanego i tajemniczego? Dokładnie
    > tak samo działa to w Niemczech.

    Jeżeli ktoś mnie obrazi na necie i zanotuję jego ip i datę to moge iść
    do prokuratury by nakazała ISP udostępnienie danych osdobowych?

  • 24. Data: 2013-11-19 08:58:10
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-11-17 15:26, Robert Tomasik pisze:

    > Nie każdy sobie zdaje sprawę z tego, co będzie później. A jak sobie
    > zdaje, to zamiast wszystko przeinstalowywać taniej mu wyjdzie zapłacić
    > im na odczepnego te 550 zł.

    hmm... truecrypt i 30 min zabawy w szyfrowanie?

  • 25. Data: 2013-11-19 09:03:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.11.2013 08:51, PlaMa pisze:

    > Jeżeli ktoś mnie obrazi na necie i zanotuję jego ip i datę to moge iść
    > do prokuratury by nakazała ISP udostępnienie danych osdobowych?

    Wysyłasz do prokuratury zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa. To
    normalnie prywatnoskargowe, ale możesz powołać się na poselską
    interpelację w tej sprawie i prokuratura zacznie czynności. Zostaniesz
    wezwany na komisariat, żeby osobiście złożyć zeznanie.

    Prokuratura wykrywa (wariant optymistyczny) sprawcę, sprawę umarza i
    dalej jedziesz z prywatnym oskarżeniem (masz dostęp do akt).

  • 26. Data: 2013-11-19 09:53:19
    Od: tosław <s...@n...4u.pl>

    PlaMa <m...@w...pl>:

    > hmm... truecrypt i 30 min zabawy w szyfrowanie?

    ... co w sumie prowadzi do pytania, czy można u nas odmówić podania hasła do
    zaszyfrowanego kontenera (lub systemu) truecrypt, jeśli istnieje podejrzenie,
    że znajdują się tam dowody na popełnienie przestępstwa?

  • 27. Data: 2013-11-19 10:06:17
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-19 09:53, tosław pisze:

    > ... co w sumie prowadzi do pytania, czy można u nas odmówić podania hasła do
    > zaszyfrowanego kontenera (lub systemu) truecrypt, jeśli istnieje podejrzenie,
    > że znajdują się tam dowody na popełnienie przestępstwa?

    Na razie jeszcze można zapomnieć, ale spoko... Na wzór paragrafu "za
    niewskazanie kierującego" ta banda wprowadzi karę za niepamiętanie hasła.

    Póki co TrueCrypt ma możliwość ustawienia "woluminu ukrytego" i dwóch
    haseł, w tym jednego do "wyznania pod przymusem".

    A pomysł PlaMa - nie tak hop-siup, bo ślady zostają w rejestrze Windows
    i w paru innych miejscach. Całe Windows musiałoby być zainstalowane na
    truecryptowej partycji.
    Można jeszcze trefne rzeczy trzymać na dysku zewnętrznym, a obecność
    śladów tłumaczyć "był kolega i używał swojego dysku zewn.". Też do czasu.

    "Wolny kraj" to takie filozoficzne uproszczenie. Coś jak "próżnia
    doskonała".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 28. Data: 2013-11-19 10:10:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.11.2013 10:06, sqlwiel pisze:

    > A pomysł PlaMa - nie tak hop-siup, bo ślady zostają w rejestrze Windows
    > i w paru innych miejscach. Całe Windows musiałoby być zainstalowane na
    > truecryptowej partycji.

    Ślady po filmie? To chyba nawet takie gówno jak windows takich zapisów w
    rejestrze nie prowadzi.

    Ale tak czy inaczej - lepiej nie windows.

  • 29. Data: 2013-11-19 10:40:33
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    sqlwiel napisał(a) :

    > Na razie jeszcze można zapomnieć, ale spoko... Na wzór paragrafu "za
    > niewskazanie kierującego" ta banda wprowadzi karę za niepamiętanie hasła.

    Tak jak w ojczyźnie Wielkiego Brata.

    > A pomysł PlaMa - nie tak hop-siup, bo ślady zostają w rejestrze Windows
    > i w paru innych miejscach. Całe Windows musiałoby być zainstalowane na
    > truecryptowej partycji.

    Co za problem? To jest normalna opcja w programie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 30. Data: 2013-11-19 11:24:41
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-11-19 10:06, sqlwiel pisze:

    > A pomysł PlaMa - nie tak hop-siup, bo ślady zostają w rejestrze Windows
    > i w paru innych miejscach. Całe Windows musiałoby być zainstalowane na
    > truecryptowej partycji.

    true. Mam cały dysk twardy pod tc. Żeby windę uruchomić trzeba przejść
    przez hasło tc.

    Wydaję mi się, że jak po 3 miechach zabrania sprzętu wezwą mnie do
    ujawnienia hasła to NAPRAWDĘ nie będę go pamiętał (30 znaków wpisywane z
    pamięci ruchowej)

    Zresztą - wezwą mnie jako świadka w sprawie mojego własnego komputera?
    Chyba bez sensu. Jak wezwą jako oskarżonego to przecież mam prawo odmowy
    zeznań jeśli mogłyby mnie lub członka :P pogrążyć.