  • 1. Data: 2013-11-15 16:04:37
    Temat: Nowak na zieloną trawkę
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    Czyżby szczury już coś zwęszyły i uciekają?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-11-15 16:43:27
    Temat: Re: Nowak na zieloną trawkę
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-11-15 16:04, sqlwiel pisze:
    > Czyżby szczury już coś zwęszyły i uciekają?

    Od momentu ujawnienia problemu do dymisji wiele milionów przepłynęło wg
    "zegarka"
    a teraz?
    Pewnie ciepła posadka "zegarmistrza"?

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 3. Data: 2013-11-15 18:30:45
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-15 16:43, SJS pisze:

    > Od momentu ujawnienia problemu do dymisji wiele milionów przepłynęło wg
    > "zegarka"
    > a teraz?
    > Pewnie ciepła posadka "zegarmistrza"?

    Inni też się chcą nachapać :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 4. Data: 2013-11-15 20:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czyżby szczury już coś zwęszyły i uciekają?

    ROTFL
    wyobrazasz sobie premiera broniącego posady Nowaka w momnecie kiedy
    prokuratura postawiła zarzut niewłasciwiego wypełnienia oswiadczenia
    majątkowego?
    Bo ja nie widze sensu takiego podstawiania sie.

    IMO posuniecie tyle sensowne co konieczne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 5. Data: 2013-11-16 09:27:16
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-11-15 16:04, sqlwiel pisze:
    > Czyżby szczury już coś zwęszyły i uciekają?
    Inni też chcieliby mieć jakieś fajne zegarki :->

    Maciek

  • 6. Data: 2013-11-16 09:40:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-15 20:00, Budzik pisze:
    > IMO posuniecie tyle sensowne co konieczne.

    :-)
    Wystarczy zaśpiewać "Nic się nie stało" a potem już dalej poleci.
    Nie przyzwyczaiłeś się jeszcze? Nie takie afery się tuszowało wycierając
    sobie gębę honorem i klasą :-)

  • 7. Data: 2013-11-16 11:51:20
    Od: Jan45 <j...@g...pl>

    On 2013-11-16 09:27, Maciek wrote:
    > Inni też chcieliby mieć jakieś fajne zegarki :->

    Tak jest. Skoro premier szykuje odnowę wizerunku swojego
    rządu, i to poprzez wymianę osób na stanowiskach rządowych,
    sprawa jest jasna: Zaczęła sie wojna o stołki. Czyli zaczęło
    się szukanie haków i kopanie dołków. Kompetencje obecnych
    i przyszłych ministrów nie mają tu nic do rzeczy. Nasza biedna
    ojczyzna znów doświadcza wojny domowej. Co prawda ta akurat
    wojna jest na niedużą skalę, ale warto jej się przyjrzeć bliżej.
    W takich razach wyraźniej widać, kto jest z którego plemienia.
    Bo mamy kraj o strukturze plemiennej - jeśli ktoś nie zauważył,
    niech patrzy teraz uważnie.

    Jan

  • 8. Data: 2013-11-16 13:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Nie takie afery się tuszowało wycierając
    > sobie gębę honorem i klasą :-)

    Wole tak, niż chowanie sie za immunitetem. Zwłaszcza, ze zarzut taki...
    Sam nie wiem, nie umiem sobie wyobrazić posiadania zegarka za 20.000 :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 9. Data: 2013-11-16 13:06:30
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-16 13:00, Budzik pisze:
    > Wole tak, niż chowanie sie za immunitetem. Zwłaszcza, ze zarzut taki...
    > Sam nie wiem, nie umiem sobie wyobrazić posiadania zegarka za 20.000 :)

    A ja nie mogę zrozumieć jakim trzeba być idiotą żeby _w recydywie_ nie
    napisać tego w zeznaniu?
    O co tu chodzi? Debil? Bałwan? Robi dywersję Tuskowi? Czy może to
    faktycznie czubek góry lodowej.
    Albo prokuratura staje w poprzek rządowi. Już słyszałem od jakiegoś
    POsełka ;-) że niedobra niedobra...
    To chyba jeszcze gorzej dla nas obywateli.

  • 10. Data: 2013-11-16 17:54:36
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-11-15 16:04, sqlwiel pisze:
    > Czyżby szczury już coś zwęszyły i uciekają?

    W obecnej sytuacji Donaldo utopi każdego, byle samemu utrzymać się na
    powierzchni.
    Jacek