  • 41. Data: 2003-12-06 15:54:10
    Temat: Re: List otwarty do M$ - dla zainteresowanych OEM
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    news:bqssmm$40j$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja się niczego nie czepiam poza obłudną gadką, że sprzedaż zestawu
    > sprzęt+soft jest dogadzaniem klientowi.

    Też nie lubię reklam.
    Jak mi coś nie odpowiada, to po prostu tego nie kupuję.
    Daltego nigdy nie kupię komputera z Win XP Home i jeszcze OEM.
    Kupię bez Windowsa, i dokupię sobie do tego Win XP Prof w wersji FULL.

    > Nie ma - nie będzie - takich.
    Ale to nie z winy stacji.
    Pretensje do Sejmu.

    > No i po co ta gadka, gdy pokazałem Ci, że jednak zmusza ?

    Bo idzie tym samym tokiem myślenia co twoje.

    Masz pretensje do ZUSu, Prokomu, czy kogoś tam jeszcze, że zmusza cię do
    korzystania z Windowsa?
    To miej pretensje do nich.

  • 42. Data: 2003-12-06 16:04:36
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:
    > Masz pretensje do ZUSu, Prokomu, czy kogoś tam jeszcze, że zmusza cię do
    > korzystania z Windowsa?
    > To miej pretensje do nich.

    Twierdziłeś głupio, że nikt mnie nie zmusza do używania Windowsa to udowodniłem
    Ci, że jednak mnie zmusza.

    Strasznie mnie irytują takie debilne gadki w stylu "benzyna jest droga? To po co
    jeździsz samochodem? Kup sobie wrotki.
    Z gadką na tym poziomie to wzbudziłbyś litościwy rechot nawet w przedszkolu bo
    nawet przedszkolaki już wiedzą, że jak ma być lalka to ma to być Barbie i nic
    innego. Więc proszę Ci - daruj sobie teksty na takim poziomie, nie czytają Cię
    debile.

    Arek

    --
    zdognie z nanwoymszi baniadmai perzporawdzomyni na bytyrijskch uweniretasytch nie
    ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao solwa. Nwajzanszyeim jest , aby

  • 43. Data: 2003-12-06 16:13:06
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    > poilkj rzecze:
    >
    > Twierdziłeś głupio, że nikt mnie nie zmusza do używania Windowsa to
    udowodniłem
    > Ci, że jednak mnie zmusza.
    A co z tym wszystkim Microsoft ma wspólnego?

    > Strasznie mnie irytują takie debilne gadki w stylu "benzyna jest droga? To
    po co
    > jeździsz samochodem? Kup sobie wrotki.
    Zamontuj sobie gaz.

> [...]
    nic
    > innego. Więc proszę Ci - daruj sobie teksty na takim poziomie, nie czytają

    Jak narazie to z Ciebie rechocze większość osób czytających co niektóre
    grupy.
    Jeżeli chcesz w ten sposób dyskutować, to ja też ci mogę napisać, że twoja
    inteligencja nie wyszła jeszcze poza poziom rur kanalizacyjnych.

  • 44. Data: 2003-12-06 16:50:24
    Od: adhan <a...@r...w.sygnaturze.net>

    Dnia 2003-12-06 11:48, Użytkownik Andrzej_K. napisał :

    > *BIOS-Lock* to opracowany przez firmę Microsoft system zabezpieczeń,
    > *chroniących OEM-owe wersje Windows 98 i 2000* przed nielegalnym
    > kopiowaniem. System ochrony dostępny jest dla autoryzowanych
    > partnerów Microsoftu, którzy za opłatą używać mogą specjalnego
    > oprogramowania służącego do zapisywania odpowiednich informacji
    > w BIOS-ie komputera. Instalator systemu Windows sprawdza zgodność
    > tych danych z wpisaną do BIOS-u sygnaturą i w przypadku braku zgodności
    > uniemożliwia dalszą instalację systemu.

    Boze chron biosa ...
    adhan
    --
    )) kreatyw.net::reklama::poligrafia::internet ((
    (( ------------------------------------ ))

  • 45. Data: 2003-12-06 16:55:51
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:
    > A co z tym wszystkim Microsoft ma wspólnego?

    A skąd ja mam wiedzieć!? Stwierdziłeś, że nikt mnie nie zmusza do używania
    Windowsa, a Ci udowodniłem, że jednak zmusza.

    > Zamontuj sobie gaz.

    Nie opłaca się.

    > Jak narazie to z Ciebie rechocze większość osób czytających co niektóre
    > grupy.

    Doprawdy? Przeprowadziłeś jakieś dogłębne badania, albo dostałeś mandat
    do wypowiadania się w imieniu każdego z kilku tysięcy osób czytających grupy?

    Bo poza traktowaniem czytelników jako debili bardziej wkurza mnie jeszcze jak
    ktoś niby w moim imieniu wypowiada się co ja mówię/robią lub co czuję do innej
    osoby.
    Pozwolił Ci Darek, Jarek i inny Skwarek powiedzieć, że rechocze ze mnie ?
    Nie? To po kiego wyskakujesz z takim debilizmem ?

    > Jeżeli chcesz w ten sposób dyskutować, to ja też ci mogę napisać, że twoja
    > inteligencja nie wyszła jeszcze poza poziom rur kanalizacyjnych.

    Tak to niby jak? Czy Twoja inteligencja znajdowała się na poziomie rur
    kanalizacyjnych, że o tym wspominasz?
    Bo co do mojej to nie pomnę by tak kiedykolwiek było.

    zdrówka
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 46. Data: 2003-12-06 17:01:56
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> napisał w wiadomości

    > Jeżeli chcesz w ten sposób dyskutować, to ja też ci mogę napisać, że twoja
    > inteligencja nie wyszła jeszcze poza poziom rur kanalizacyjnych.

    "Nie dyskutuj z idiotą bo inni mogą nie zauważyć różnicy".

    Pozdr
    Leszek

  • 47. Data: 2003-12-06 17:09:33
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    > poilkj rzecze:
    >
    > A skąd ja mam wiedzieć!? Stwierdziłeś, że nikt mnie nie zmusza do
    używania
    > Windowsa, a Ci udowodniłem, że jednak zmusza.

    Ale to przecież do Microsoftu wysyłasz swoje wypociny. Może powinieneś do
    ZUS-u?

    > Nie opłaca się.
    Czy ty kiedykolwiek byłeś z czegoś zadowolony?

> [...]
    > Pozwolił Ci Darek, Jarek i inny Skwarek powiedzieć, że rechocze ze mnie ?
    > Nie? To po kiego wyskakujesz z takim debilizmem ?

    Do tego żeby przeczytać na grupach dyskusyjnych jak ludzie z ciebie rechoczą
    nie potrzeba mi ich zgody.
    A to, że twoje wypowiedzi wzbudzają salwy śmiechu jest ogólnie znane, więc
    po co się męczysz.

    > Tak to niby jak? Czy Twoja inteligencja znajdowała się na poziomie rur
    > kanalizacyjnych, że o tym wspominasz?
    > Bo co do mojej to nie pomnę by tak kiedykolwiek było.

    Masz strasznie krótką pamięć.
    Przypomnieć ci jak kilka dni temu rzucałeś gównami z kibla na kilku grupach?
    Na jakości rur kanalizacyjnych to ty się znasz. Masz do tego podstawy.

  • 48. Data: 2003-12-06 17:15:19
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:
    > Ale to przecież do Microsoftu wysyłasz swoje wypociny.
    > Może powinieneś do ZUS-u?

    O czym teraz gadasz?

    > Czy ty kiedykolwiek byłeś z czegoś zadowolony?

    Oczywiście. Policz sobie kiedy zwróci się zamontowanie gazu za 3 tys. złotych.

    > Do tego żeby przeczytać na grupach dyskusyjnych jak ludzie z ciebie rechoczą
    > nie potrzeba mi ich zgody. A to, że twoje wypowiedzi wzbudzają salwy śmiechu
    > jest ogólnie znane, więc po co się męczysz.

    Niektórzy ludzie - margines w każdym tego słowa znaczeniu - i owszem.
    A nie tak jak wcześniej napisałeś.

    > Masz strasznie krótką pamięć.
    > Przypomnieć ci jak kilka dni temu rzucałeś gównami z kibla na kilku grupach?

    Doprawdy? Wiesz, że gdzieś dzwoni, ale gadasz co Ci ślina na jęzor przyniesie.

    > Na jakości rur kanalizacyjnych to ty się znasz. Masz do tego podstawy.

    Doprawdy!? A skąd sobie takie fałszywe przekonanie uroiłeś?
    Z sufitu czy fusów!?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/oem.htm

  • 49. Data: 2003-12-06 17:26:02
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message

    > Doprawdy? Wiesz, że gdzieś dzwoni, ale gadasz co Ci ślina na jęzor
    przyniesie.

    > Doprawdy!? A skąd sobie takie fałszywe przekonanie uroiłeś?
    > Z sufitu czy fusów!?

    Czy mamy wrócić do dyskusji na temat twojego wykształcenia kierunkowego?

  • 50. Data: 2003-12-06 17:26:49
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Leszek" <l...@p...fm> wrote in message

    > Użytkownik "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> napisał w wiadomości

    > "Nie dyskutuj z idiotą bo inni mogą nie zauważyć różnicy".

    Właśnie kończę.