  • 51. Data: 2003-12-06 21:13:14
    Temat: Re: List otwarty do M$ - dla zainteresowanych OEM
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:bqsqdm$qn5$1@inews.gazeta.pl

    > Nie. Nie jestem pieniaczem by się czepiać o parę groszy.
    > Arek

    *ROTFL*

    --
    http://www.raf256.com/buzdygan/

  • 52. Data: 2003-12-07 02:09:41
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:
    > Czy mamy wrócić do dyskusji na temat twojego wykształcenia kierunkowego?

    Czego? O którym moim "wykształceniu kierunkowym" bajasz !?!?

    I pytam się skąd sobie uroiłeś, że znam się na jakości rur kanalizacyjnych?

    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 53. Data: 2003-12-07 03:31:15
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    > poilkj rzecze:
    >
    > Czego? O którym moim "wykształceniu kierunkowym" bajasz !?!?
    >
    > I pytam się skąd sobie uroiłeś, że znam się na jakości rur
    kanalizacyjnych?

    Przyśniło mi się.

  • 54. Data: 2003-12-08 22:17:03
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    > Ja tez poprosze na priv :)

    To i ja
    pskarzynski [at] wi kropka ps dot pl

    chester

    --
    "Wymieniaj doświadczenia. Ale tylko na lepsze!" (Janina Ipohorska)