  • 1. Data: 2003-12-04 02:07:36
    Temat: zaswiadczenie
    Od: "PMW" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    jutro mija 7-dniowy termin dostarczenia zaswiadczenia o zarobkach do sadu
    pod rygorem wplaty duzej sumy.
    Niestety moj zakład pracy ociaga sie z wystawieniem tego zaswiadczenia (jest
    to zwiazane z licznymi zmianami w firmie- poinformowano mnie, ze teraz
    wystawianie moze dłuzej potrwac, poniewaz obecnie zajmuje sie tym firma
    zewnetrzna.
    1. Czy zakład pracy ma narzucony jakis maksymalny termin wystawiania tego
    rodzaju dokumentu ?
    2. Co moge zrobic by moc dostarczyc w/w zaswiadczenie w pozniejszym
    terminie, moze mozna przedstawic PIT ??
    Moze jakos moge udowodnic, ze ewentualne niedostarczenie nie wynika z mojej
    winy ?
    (wczesniej nie wiedzialem, ze taki dokument bedzie potrzebny, zgłosiłem w
    firmie prosbe o wystawienie zaswiadczenia tego samego dnia, co odebralem
    wezwanie do sadu w celu uzupelnienia brakujacych dokumentow w terminie 7
    dni.)
    3. Na kiedy ostatecznie mam dostarczyc zaswiadczenie ? Wezwanie podpisalem w
    zeszly czwartek. Czy jutrzejszy dzienjest terminem ostatecznym ??

    Serdecznie prosze o pomoc
    z gory dziekuje i pozdrawiam

    PMW

  • 2. Data: 2003-12-04 18:58:47
    Temat: Re: zaswiadczenie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Poproś, by Ci dali to na piśmie i zwróć się do sądu o przesunięcie terminu
    z powodu nie dającej się usunąć przeszkody.