  • 1. Data: 2003-12-04 01:23:54
    Temat: List otwarty do M$ - dla zainteresowanych OEM
    Od: Arek <a...@e...net>

    Witam!

    Jak ktoś zainteresowany to tu znajdzie list do M$.
    Mile widziane uwagi co do treści na b...@s...org.pl nawet złośliwe :)

    http://www.sti.org.pl/oem_list_ms.htm

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/oem.htm

  • 2. Data: 2003-12-04 01:50:12
    Temat: Re: List otwarty do M$ - dla zainteresowanych OEM
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    > Witam!
    >
    > Jak ktoś zainteresowany to tu znajdzie list do M$.
    > Mile widziane uwagi co do treści na b...@s...org.pl nawet złośliwe :)
    >
    > http://www.sti.org.pl/oem_list_ms.htm

    Wysłałeś to do M$, czy tylko wywiesiłeś?

  • 3. Data: 2003-12-04 01:52:19
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:
    > Wysłałeś to do M$, czy tylko wywiesiłeś?

    Na razie tylko wywiesiłem.
    Czekam na Wasze opinie, wskazówki.
    Jutro poleci do M$ albo dziś jak nie będzie uwag.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/oem.htm

  • 4. Data: 2003-12-04 01:56:59
    Od: "Marcin S." <b...@m...com>

    Dnia 2003-12-04 02:23, Użytkownik Arek napisał:

    > Z powodu prowadzonych przeze mnie dyskusji w Internecie nieustannie jakieś osoby
    zwracają się do Stowarzyszenia Twórców Internetowych o wyjaśnienie jak w
    rzeczywistości wygląda sytuacja z oprogramowaniem OEM. Ostatecznie Stowarzyszenie
    Twórców Internetowych zdecydowało się reprezentować te osoby, które czują się
    wprowadzone przez Państwa w błąd co spowodowało poniesienie przez nich strat lub
    dodatkowych kosztów i wezwać Państwa do naprawy istniejącej sytuacji i wyrządzonych
    szkód.

    buahahahahahaha

    I jeszcze prosze zazadac 100 mln $ od MS za doznane urazy psychiczne
    spowodowane w/w trescia licencji

  • 5. Data: 2003-12-04 01:59:07
    Od: "Marcin S." <b...@m...com>

    oj sorry :-) zapomnialem dodac:

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 6. Data: 2003-12-04 01:59:44
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    > poilkj rzecze:
    >
    > Na razie tylko wywiesiłem.
    > Czekam na Wasze opinie, wskazówki.
    > Jutro poleci do M$ albo dziś jak nie będzie uwag.

    Wyślij do wyborczej niech wydrukują.

  • 7. Data: 2003-12-04 02:00:47
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Marcin S." <b...@m...com> wrote in message

> [...]
    >
    > buahahahahahaha
    >
    > I jeszcze prosze zazadac 100 mln $ od MS za doznane urazy psychiczne

    Cicho bąć, ten paragraf w sumie można usunąć.

  • 8. Data: 2003-12-04 02:01:51
    Od: Arek <a...@e...net>

    Marcin S. rzecze:
    [..]
    > I jeszcze prosze zazadac 100 mln $ od MS za doznane urazy psychiczne
    > spowodowane w/w trescia licencji

    No jakaś tłusta kaska na cel społecznie użyteczny by się przydała :)
    Ale na razie to nie pozew.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 9. Data: 2003-12-04 02:02:58
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:
    > Wyślij do wyborczej niech wydrukują.

    Najpierw do M$. Inaczej byłoby niegrzecznie.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/oem.htm

  • 10. Data: 2003-12-04 02:06:56
    Od: "Marcin S." <b...@m...com>

    Dnia 2003-12-04 03:01, Użytkownik Arek napisał:

    > Marcin S. rzecze:
    > [..]

    > No jakaś tłusta kaska na cel społecznie użyteczny by się przydała :)
> [...]
    No ale skoro jest to: 3) dobrowolną wypłatę pełnych rekompensat osobom
    i podmiotom prawnym, które czują się pokrzywdzone z powodu poniesienia
    dodatkowych kosztów zakupów oprogramowania wynikłych z Państwa
    informacji dotyczących zasad użytkowania i obrotu oprogramowaniem OEM;
    No to wypadaloby sie okreslic bo tak to wyplaca ze 2 dolce na fajki :-)

    Pozdrawiam

    Marcin