  • 11. Data: 2014-11-24 10:32:03
    Temat: Re: Liscie z drzewa - pretensje sąsiada
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Wed, 19 Nov 2014, cef wrote:
    > A gdzie tam, są "pożytkami innego rodzaju", a to do ekospalania ;)
    > a to do produkcji nawozu!

    Przypominam że zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 21 czerwca 2002 r.
    o stanie wyjątkowym - suche liście są niereglamentowanym źródłem
    błonnika i soli mineralnych które można zeżreć na zdrowie :)

    :-)

  • 12. Data: 2014-11-24 17:04:08
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    http://www.mmlublin.pl/495213/na-czechowie-liscie-zn
    ikaja-w-nocy-kto-je-sprzata

  • 13. Data: 2014-11-24 20:06:00
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    A kiedyś był film o znikającej wodzie - Hydrozagadka :)
    A jakby ta woda lała się na teren sąsiada...
    Chyba powinien zapłacić podatek od przychodu. ;)

  • 14. Data: 2014-12-03 18:27:28
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 24 Nov 2014 10:32:03 +0100, poszukiwacz
    <o...@g...com> wrote:

    >Przypominam że zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 21 czerwca 2002 r.
    >o stanie wyjątkowym - suche liście są niereglamentowanym źródłem
    >błonnika i soli mineralnych które można zeżreć na zdrowie :)
    Zacytuj przepis :)

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2014!