  • 1. Data: 2014-11-20 20:48:46
    Temat: Uciażliwy sasiąd, krawcowa
    Od: k...@g...com

    Kilka miesięcy temu wprowadziło się nam małżeństwo, po sąsiedzku, do 4 piętrowego
    bloku mieszkalnego wybudowanego z płyty.
    Z moją ścianą małego pokoju jest komórka, w której sąsiadka urządziła sobie kącik dla
    maszyny do szycia.
    Sytuacja wygląda tak, iż jak wracam zmęczony do pracy, to sąsiadka tłucze na maszynie
    każdego dnia średnio od 16 do 19 czasem 20, w soboty również jak i 11 listopada tez
    nie dała spokoju.

    Kontaktu w tej sprawie nie nawiązaliśmy, i go nie zalecajcie gdyż nie ma to sensu,
    zresztą sie nie widujemy. Wiem ze dorabia na maszynie do szycia.

    Rzecz w tym ze hałas jest uciążliwy jakby z karabinu maszynowego, nie mamy chwili
    spokoju, a po płycie betonowej to holuje dość mocno.

    Sprawa nie jest łatwa gdyż nie wiem czy ja jako lokator mogę spokojnie mieszkać,
    oczywiście wiadomo mieszkanie w bloku ma swoje uroki i nie da się uniknąć hałasów
    wynikających z normalnego użytkowania lokalu, a nie z być może nie prowadzonej
    działalności gospodarczej w mieszkaniu.

    Nie chce też stawiać sprawy na ostrzu noża ale chciałbym mieć cisze i spokoju, miec
    możliwość wypoczęcia po pracy, drzemki.

  • 2. Data: 2014-11-20 21:48:52
    Temat: Re: Uciażliwy sasiąd, krawcowa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    ps.com...

    Mało prawnie, ale praktycznie.Poproś sąsiadkę, by pod nóżki maszyny do
    szycia podłożyła gumowe podkładki. Powinno być ciszej.

  • 3. Data: 2014-11-20 21:51:46
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 20.11.2014 20:48, k...@g...com pisze:
> [...]
    zresztą sie nie widujemy. [...]
    > Nie chce też stawiać sprawy na ostrzu noża ale chciałbym mieć cisze i spokoju, miec

    Jak chcesz rozwiązać problem bez nawiązania kontaktu w sprawie? Bez
    nawiązania kontaktu w sprawie to możesz tylko kupić stopery do uszu.

    Ja bym poszedł i pogadał, może to kwestia jakiejś izolacji tej maszyny,
    postawienia na jakimś styropianie, ustawienia jej tak żeby nie dotykała
    ściany itd...

    p. m.

  • 4. Data: 2014-11-21 16:49:42
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Ja bym poszedł i pogadał, może to kwestia jakiejś izolacji tej maszyny,
    > postawienia na jakimś styropianie, ustawienia jej tak żeby nie dotykała
    > ściany itd...

    Maszyna do szycia to za mało żeby się czepiać. To bezczelność zwykła , żeby
    sąsiadce ustawiał meble w domu. Jak mu pszeszkadza, to może u siebie
    powiesić matę słomianą makatkę lub innym sposobem wyciszyć ścianę.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa
    bez mnożenia,

  • 5. Data: 2014-11-22 01:19:28
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 21 Nov 2014 16:49:42 +0100, Stokrotka napisał(a):

    > Maszyna do szycia to za mało żeby się czepiać. To bezczelność zwykła , żeby
    > sąsiadce ustawiał meble w domu. Jak mu pszeszkadza, to może u siebie
    > powiesić matę słomianą makatkę lub innym sposobem wyciszyć ścianę.

    Jedyny pożytek z takiej maty by był, gdybyś ja sobie powiesiła na
    monitorze. Rzecz jasna od frontu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2014-11-22 21:02:08
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "Stokrotka" <o...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Maszyna do szycia to za mało żeby się czepiać. To bezczelność zwykła ,
    > żeby sąsiadce ustawiał meble w domu. Jak mu pszeszkadza, to może u siebie
    > powiesić matę słomianą makatkę lub innym sposobem wyciszyć ścianę.

    Bezczelność - to twoje bełkotanie, ortokretynko....

  • 7. Data: 2014-11-22 21:03:01
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> schrieb im Newsbeitrag

    > Jedyny pożytek z takiej maty by był, gdybyś ja sobie powiesiła na
    > monitorze. Rzecz jasna od frontu.

    Ale lepiej na czole. I przybić porządnym hufnalem....

  • 8. Data: 2014-11-23 11:32:14
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Hans Kloß napisał(a) :
    > "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> schrieb im Newsbeitrag

    > Ale lepiej na czole. I przybić porządnym hufnalem....

    Osikowym kołkiem.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600