  • 1. Data: 2014-11-17 02:44:14
    Temat: Bolek
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Jednak to prawda
    http://www.youtube.com/watch?v=7Ljlj_aDyf8

    --
    animka

  • 2. Data: 2014-11-18 09:41:31
    Temat: Re: Bolek
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu poniedziałek, 17 listopada 2014 02:44:49 UTC+1 użytkownik animka napisał:
    > Jednak to prawda
    > http://www.youtube.com/watch?v=7Ljlj_aDyf8
    >
    > --
    > animka

    No wiesz.
    To był PRL, chłpaka złapali na jakimś drobnym
    przestępstwie, miał już prawdopodobnie rodzinę na utrzymaniu,
    zaproponowali sporą kasę skusił się.

    Ale z czasem nabierał rozumu i zdobył doświadczenie
    bez którego nie doszedłby do Prezydenta.

    Ja osobiście Wałęsę cenię za dobre wyczucie polityczne.
    Facet potrafił wyprzedzić fakty oraz za to, że jednak
    komuchów nienawidził (być może za tą współpracę).
    Mnie osobiście interesowałoby czy jego donosicielstwo
    skrzywdziło jakichś ludzi z jego otoczenia.
    Jeśli nie - no to czym tu mowa. Podobał mi się też jego
    autorytaryzm - oni się kłócili demokratycznie a on nie tracił
    czasu na głupawe ględzenie.

    Może też tak być, ze Bolek to wcale nie Wałęsa
    tylko jakiś jego anioł, dlatego historia jako nauka
    mnie nie kręci bo to opowieści sączone przez
    historyków na podstawie papierków (vide Antek).

    Andrzej.

  • 3. Data: 2014-11-18 10:48:56
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    Nie pisze się "skusił" tylko "skurwił" :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 4. Data: 2014-11-18 10:59:35
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-11-18 o 09:41, n...@t...net.pl pisze:
> [...]
    > Jeśli nie - no to czym tu mowa. Podobał mi się też jego
    > autorytaryzm - oni się kłócili demokratycznie a on nie tracił
    Różni ludzie dawali się skurwić. W czasach stalinowskich pękali tacy,
    których nie dało rady złamać Gestapo. Rzecz jest w czym innym: czy
    potrafisz się do tego przyznać, powiedzieć "sorry, taki był klimat", czy
    korzystając ze stanowiska usuwasz swoje teczki i idziesz w zaparte.

    Maciek

  • 5. Data: 2014-11-18 14:35:34
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 18 Nov 2014 00:41:31 -0800, nkab napisał(a):

> [...]
    > Facet potrafił wyprzedzić fakty oraz za to, że jednak komuchów
    > nienawidził (być może za tą współpracę).

    Też kiedyś tak myślałem. Pierwszych wątpliwości dostałem wraz z
    publicznym pojawieniem się Wachowskiego. Bo skąd taki człowiek w
    otoczeniu Wałęsy? Całkowicie utraciłem do niego zaufanie gdy nagle bez
    żadnego uzasadnienia zaczął "wspierać lewą nogę", czyli tych których
    rzekomo miał nienawidzić. Wtedy kompletnie nie rozumiałem skąd to się u
    niego wzięło. Zrozumienie przyszło gdy publicznie wypłynęła sprawa Bolka.
    I jakoś dotąd nie mogę uwierzyć, że te dziwne decyzje Wałęsy nie mają z
    tą historią nic wspólnego.

  • 6. Data: 2014-11-18 17:45:10
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    I nie zapominajmy o "nocnej zmianie".

    -----

  • 7. Data: 2014-11-18 20:50:21
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 listopada 2014 17:45:13 UTC+1 użytkownik ?ćęłńó?Ľż napisał:
    > I nie zapominajmy o "nocnej zmianie".

    I dalej nie wiemy, kim byl ten szczuply kedzierzawy blondyn, ktory wital sie z
    Wachowskim, rzekomo slowami: "zdrastrwujtje".