  • 1. Data: 2004-05-27 12:21:14
    Temat: Likwidacja szkody przez ubepieczyciela - odsetki
    Od: AleX <a...@p...onet.pl>

    Otorz prawie 2 late temu mialm okazje zapozanc sie z dzialaniem sluzby zrowia za
    granica co mialo kosztowac mojego ubepiczyciela turystycznego ( Gerling ) okolo 20
    tys zl. Po dlugich bojach i wielokrotynych rozmowach telefonicznych dotarlem po 13
    miesiacach ze spraw do zarzadu firmy i ta zgodzila sie przelac pieniadze na konto
    szpitala .W tym czasie szpital odal wiezytelnosc firmie windykacyjnej ( wkoncu minelo

    ponad rok czasu )
    o czym poinformowalem firme gerling. Ze powini zaplacic wraz z naleznymi odsetakami.
    Oczywiscie zaplacili bez odsetek . Po wielkorotnych romowach telefnicznych splawiali
    mnie wiec w koncu wziolem dokumenty ktore przychodzily do mnie od firmy windykacyjnej

    i zanislem je osobiscie do siedziby gerlinaga i zlozylem podanie o zaplacenie
    odsetek ( prawie 500 euro ). Skutek ten sam brak odzewu. Pytanie co moge zrobic aby
    zmusic ich do zaplacenie tych odsetek a jeszcze a najlepiej aby dodatkowo ich ktos
    ukarał.
    Bo na odszkodowanie jak w amerykanskich filmach to nielicze bo to nie ta
    rzeczywistosc.
    Wiec interesują mnie wszystkie instytucje do ktorych moge z tym isc i ktore przyjza
    sie blizej dzialanosci Gerling'a i na co sie w nich powolywac.

    ps. Do tej pory nie otrzymalem jeszcze decyzji na podstawie której zostala dokona
    wplata peiniedzy na konto szpitala. Z tego co ustaliem takiej decyji nie ma rowniesz
    w dokumentach ktore znajduja sie w gerlingu takiej decyzji fizycznie nie ma.

    Pozdrawiam
    AleX

  • 2. Data: 2004-05-27 14:15:55
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 27 May 2004 14:21:14 +0200, AleX naskrobał(a):

    jak to co??? SĄD

    --
    www.grid.org
    l...@a...pl

  • 3. Data: 2004-05-28 05:23:16
    Od: AleX <a...@p...onet.pl>

    > jak to co??? SĄD

    Sad sadem. ale chyba jeszcze sa jakies instytucje tym zainteresowane, prokuratura,
    moze jakis uzad nadzoru nad ubezpieczaeniami lub cos takiakiego

  • 4. Data: 2004-05-28 08:34:54
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Fri, 28 May 2004 07:23:16 +0200, na pl.soc.prawo, AleX napisał(a):

    > Sad sadem. ale chyba jeszcze sa jakies instytucje tym zainteresowane, prokuratura,
    > moze jakis uzad nadzoru nad ubezpieczaeniami lub cos takiakiego

    Prokuratura? A gdzie tu widzisz przestepstwo ?
    MZ tylko pozew na drodze cywilnej.

    --
    Mieczysław
    ----