  • 1. Data: 2004-05-27 10:04:04
    Temat: publiczne emisje programu telewizyjnego
    Od: "koszal" <k...@w...onet.pl>

    Jestem właścicielem dużego lokalu gatronomicznego. Chciałbym zorganizować
    imprezę, na której ok. 1000 osób mogłoby oglądać Mistrzostwa Europy w Piłce
    Nożnej. Będzie sprzedawane piwo, wstęp na imprezę wolny.
    Czy wystarczy opłacony abonament telewizyjny, czy muszę ponieść jakieś
    dodatkowe opłaty - licencje, ZAiKS??

    KOSZAL

  • 2. Data: 2004-05-27 15:20:27
    Temat: Re: publiczne emisje programu telewizyjnego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "koszal" <k...@w...onet.pl> napisał w wiadomości

    Musisz opłacić na pewno ZAiKS i STOART. Nic innego mi do głowy w chwili
    obecnej nie przychodzi.