  • 51. Data: 2002-12-31 13:15:07
    Temat: Re: Licencja OEM Microsoftu i legalnośćodsprzedawanych programów.
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    Artur <a...@j...net> wrote in
    news:EEB9B3E23EE5BD4A88ADDC32582636E801DD11FA@jplwan
    t003.jasien.net

    > Karpinski - wasz styl jest nie do podrobienia! :-)

    Ciekawe czy buc mu płaci w naturze - jak myślisz :P ?

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 52. Data: 2002-12-31 14:22:15
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> napisał w wiadomości

    > Jeżeli nie widzisz w tym nic dziwnego - trudno, Twoja sprawa i tak Cię nie
    > przekonam ;)

    Z uwagi na to że jest to grupa poświęcona prawu mam jedno pytanie.Czy Arek
    pozywając oponentów do sądu łamie prawo? Jeśli nie to jest OK.

    > i prawie
    >każdy kto go skrytykuje na news odbiera naraz maile, pozwy, groźby, itd....

    Powtarzam.Jeśli nie łamie prawa to jest w porządku.Wystarczy go nie
    krytykować;)))A jeśli łamie to skierować przeciw niemu pozew;)) A nie
    wyzywać od debila bo jest to oznaka bezsiły.

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

  • 53. Data: 2002-12-31 14:24:00
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Artur <a...@j...net> wrote in
    t003.jasien.net

    > Ciekawe czy buc mu płaci w naturze - jak myślisz :P ?

    Pomyśl.Czego chcesz dowieść wyzywając kogoś od buca?

  • 54. Data: 2002-12-31 14:37:39
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Leszek wrote:
    > Pomyśl.Czego chcesz dowieść wyzywając kogoś od buca?

    Pewnie mało mu sprawy założonej przeze mnie i chce jeszcze
    żeby Niuniek dołożył mu kolejną.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 55. Data: 2002-12-31 15:27:38
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "Leszek" <l...@p...fm> wrote in

    > Z uwagi na to że jest to grupa poświęcona prawu mam jedno pytanie.Czy
    > Arek pozywając oponentów do sądu łamie prawo? Jeśli nie to jest OK.

    Masz rację :) ale wiesz - słyszałeś o tym prawniku z USA i 24 cygarach?
    Bo jest prawo, a jest też zdrowy rozsądek i ludzka przyzwoitość :)
    Ja niby też mogę teraz pozwać Ciebie do sądu i dzwonić do Twojego szefa że
    jak śmiesz się kłócić na news ze mną ;) ale ja wiem że czeba mieć nie po
    kolei żeby tak robić :)

    --- I teraz o tym prawniku - wydażenie autentyczne ---
    W USA prawnik zakupił 24 bardzo żadkie i drogie cygara, ubezpieczył je od
    ognia - a potem wypalił... i zażądał odszkodowania :o) (bo że się spaliły
    ;). Sąd przyznał że to śmieszne no ale prawo to prawo i przyznał mu 24,000$
    odszkodowania...

    A z kolei firma ubezpieczjąca, zaraz po wypłąceniu mu kasy - złożyła do
    prokuratury zawiadomienie o... 24 podpaleniach :D i o wyłudzeniu
    odszkodownia :) i prawnik musiał oddać $ + poszedła na 2 lata do paki,
    czego wsyzstkim nadużywającym sztywne przepisy pieniaczom życzę :>

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 56. Data: 2002-12-31 15:30:03
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "Leszek" <l...@p...fm> wrote in

    > Pomyśl.Czego chcesz dowieść wyzywając kogoś od buca?

    Odpowiedź znajduje się w poście obok :) Powtarzam - tylko wyobraź sobie że
    spotykasz kumpla a on "wiesz, już nie bracuje, bo buzdygan zadzwonił do
    mojego szefa i powiedział że mnie pozwie"... jak byś wtedy określił takiego
    pieniacza :) ?

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 57. Data: 2002-12-31 16:02:11
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > Bo jest prawo, a jest też zdrowy rozsądek i ludzka przyzwoitość :)
    > Ja niby też mogę teraz pozwać Ciebie do sądu i dzwonić do Twojego szefa że

    Dawaj.Sprawisz mi radość.

    ale ja wiem że czeba mieć nie po
    > kolei żeby tak robić :)

    Niby dlaczego? To trzeba umieć a nie zazdrościć i wyładowywać frustracje na
    grupach dyskusyjnych.

  • 58. Data: 2002-12-31 16:05:43
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > spotykasz kumpla a on "wiesz, już nie bracuje, bo buzdygan zadzwonił do
    > mojego szefa i powiedział że mnie pozwie"... jak byś wtedy określił

    Wyobrażam sobie.Musiał być bardzo kiepskim pracownikiem jeśli telefon od
    kogoś był powodem do zwolnienia.
    A dzwoniącego nie nazwał bym pieniaczem tylko obywatelem egzekwującym swoje
    prawa.

  • 59. Data: 2002-12-31 16:07:37
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "Leszek" <l...@p...fm> wrote in

    > Dawaj.Sprawisz mi radość.

    nie, naprawde mam ciekawsze zajęcia ;) zresztą powiedz astcowi że nie zna
    się na prawie - wtedy on Ciebie pozwie i będziecie obydwoje szczęśliwi :>

    dla mnie eot

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 60. Data: 2002-12-31 16:17:35
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > nie, naprawde mam ciekawsze zajęcia ;) zresztą powiedz astcowi że nie zna
    > się na prawie

    Uważasz że się nie zna? Zna się mniej od Ciebie?

    - wtedy on Ciebie pozwie i będziecie obydwoje szczęśliwi :>

    Mnie nie pozwie;)

    > dla mnie eot

    Argumenty się skończyły i nie mogąc pobluzgać idziemy lulu?Narka.