eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLicencja OEM Microsoftu i legalność odsprzedawanych programów. › Re: Licencja OEM Microsoftu i legalnośćods przedawany ch programów.
    From: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licencja OEM Microsoftu i legalnośćods przedawany ch programów.
    Date: 31 Dec 2002 15:27:38 GMT
    Sender: r...@p...onet.pl@rafal.joint.eu.org

    "Leszek" <l...@p...fm> wrote in
    news:aus96a$3ph$1@topaz.icpnet.pl

    > Z uwagi na to że jest to grupa poświęcona prawu mam jedno pytanie.Czy
    > Arek pozywając oponentów do sądu łamie prawo? Jeśli nie to jest OK.

    Masz rację :) ale wiesz - słyszałeś o tym prawniku z USA i 24 cygarach?
    Bo jest prawo, a jest też zdrowy rozsądek i ludzka przyzwoitość :)
    Ja niby też mogę teraz pozwać Ciebie do sądu i dzwonić do Twojego szefa że
    jak śmiesz się kłócić na news ze mną ;) ale ja wiem że czeba mieć nie po
    kolei żeby tak robić :)

    --- I teraz o tym prawniku - wydażenie autentyczne ---
    W USA prawnik zakupił 24 bardzo żadkie i drogie cygara, ubezpieczył je od
    ognia - a potem wypalił... i zażądał odszkodowania :o) (bo że się spaliły
    ;). Sąd przyznał że to śmieszne no ale prawo to prawo i przyznał mu 24,000$
    odszkodowania...

    A z kolei firma ubezpieczjąca, zaraz po wypłąceniu mu kasy - złożyła do
    prokuratury zawiadomienie o... 24 podpaleniach :D i o wyłudzeniu
    odszkodownia :) i prawnik musiał oddać $ + poszedła na 2 lata do paki,
    czego wsyzstkim nadużywającym sztywne przepisy pieniaczom życzę :>

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com