  • 61. Data: 2002-12-31 16:27:36
    Temat: Re: Licencja OEM Microsoftu i legalnośćodsprzedawanychprogramów.
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Leszek wrote:
    > Wyobrażam sobie.Musiał być bardzo kiepskim pracownikiem jeśli
    > telefon od kogoś był powodem do zwolnienia.

    Gwoli ścisłości:
    Nie było to powodem zwolnieni jak i nie było telefonu w takiej sprawie.
    Chodziło o ustalenie, kto z firmy łamie prawo przez firmową sieć,
    a powodem zwolnienia niejakiego Antala była jego dwukrotna odmowa
    wykonania polecenia szefa - redaktora Wieczoru Wrocławia - dotycząca
    przedstawienia dowodów zarzucanych mi czynów lub w przeciwnym wypadku
    przeproszenia za publiczne kłamstwa i zniesławienie.
    Ja nie mam interesu w tym, żeby kogokolwiek zwalniano - bo z czego
    zapłaci mi zadośuczynienie i odszkodowanie?

    W sumie ten człowiek, jak i jego kumple, mogliby mieć choć odrobinę
    godności, choćby ociupinkę, by nie szukać winnych w osobach trzecich.
    No, ale cóż... chyba za dużo oczekuję od co niektórych.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 62. Data: 2002-12-31 16:45:44
    Od: Artur <a...@j...net>

    Klamiesz i dobrze o tym wiesz.
    Widzialem bzdety, kotre wypisales w swoim "wezwaniu" - nie było tam
    mozwy o przedstawieniu dowodow.
    Za to zachowales w bardzo arogancki sposób podczas wizyty.
    Ciekawe tylko dlaczego nie odwiedziles do tej pory mnie. Bales się, ze
    ochrona cie wyrzuci, a ja to opublikuje wraz ze zdjeciami?

    Powiem tak - tym razem instyknt cie nie zawiodl.

    > przeproszenia za publiczne kłamstwa i zniesławienie.
    > Ja nie mam interesu w tym, żeby kogokolwiek zwalniano - bo z czego
    > zapłaci mi zadośuczynienie i odszkodowanie?

    Masz! Odczuwasz sadystyczna przyjemnosc w robieniu ludziom krzywdy.
    Jednak stawiasz się tylko slabszym od siebie. Tylko im dowalasz.
    Odpowiedz na pytanie dlaczego tak robisz pozostawiam domyslom.

    > W sumie ten człowiek, jak i jego kumple, mogliby mieć choć odrobinę
    > godności, choćby ociupinkę, by nie szukać winnych w osobach trzecich.
    > No, ale cóż... chyba za dużo oczekuję od co niektórych.

    ROTFL - nie wystarczy mowic o godnosci. Trzeba ja jeszcze mieć.
    To samo dotyczy honoru!

    A.

  • 63. Data: 2003-01-04 02:45:19
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel Niuniek <a...@t...pl> ihn
    news:auqu4k$hld$2@news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > Jedynym Twoim zajęciem na grupach jest atakowanie Arka w czym
    > wytrwale pomagają Ci: Rafał, Arutr, Mikołaj i paru innych kolesi.

    Wzruszyłem się do łez... rzeczywiście sam z własnej nieprzymuszonej
    woli przeczytałeś kilkanaście tysięty moich postów na kilkunastu
    bardzo różnych grupach grupach? Tytaniczna praca...

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"