  • 1. Data: 2002-12-27 21:12:58
    Temat: oswiadczenie - kodeks pracy
    Od: mariusz <t...@g...pl.nospam>

    Pracodawca dal nam do podpisania takie oto oswiadczenia

    "Wyrazam zgode na potracenie przez mojego pracodawce z mojego
    wynagrodzenia za prace innych naleznosci poza wymienionymi w art 87 par
    1 i 7 k.p. (podstawa prawna art. 91 k.p. w zw. zart 87 par 1 i 7 k.p.)"

    Czy mozna wymagac od nas podpsianai czegos takiego ??? przeciez w tej
    postaci dokumentu pod "inne" moze podrzucic wszystko !!! wlacznie z
    potracaniem za brudne buty ;) Czy nie nalezy dokladnie sprecyzowac za
    "co" "ile" i "jak dlugo" takie potracenie bedzie wystepowac ???

    mariusz