  • 11. Data: 2006-05-09 00:39:09
    Temat: Re: Lepper skazany
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    bukiel wrote:
    > Kolejny pilotyczny debil w sadownictwie Kutasa Gardockiego:

    Czy ciebie debilu w jakikolwiek sposób można wyfiltrować.
    Może pisałbyś z łaski swojej słowo kutas w nagłówku postu.

  • 12. Data: 2006-05-09 07:10:54
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    bukiel napisał(a):
    > Kolejny pilotyczny debil w sadownictwie Kutasa Gardockiego:
    >
    > Jerzy Leder SA Wawa
    >

    > Pytam:
    >

    > 1. Od kiedy wladza sadownicza jest od oceny jaka polityke uprawia wladza
    > wykonawcza?
    >

    > 2. Od kiedy zadanie pytania moze byc uznane ze "świadomie, celowo i z
    > premedytacją wygłosił przemówienie zawierające nieprawdziwe i szkalujące
    > fakty"?

    Rozumiem że mogę publicznie, w obecności osób które Cię znają, zapytać:
    "Czy to prawda że Pan ... (Twoje imię i nazwisko) cały swój majątek(*)
    zdobył handlując heroiną i sprzedając Polki do burdeli na zachodzie?

    Przecież tylko pytam. Jak jak odpowiesz że nie, to może ci nawet uwierzę.

    (*) istnienie lub nie jakiegokolwiek majątku nie jest istotne, przecież
    można wyjaśnić, że się nic nie posiada, może nawet uwierzę

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 13. Data: 2006-05-09 07:21:55
    Od: "Cpt.Nemo" <c...@e...pl>

    Uzytkownik "Samuel" <S...@l...pl> napisal w wiadomosci
    enews.net...

    > Nie, kpina z powagi Prawa jest sedzia ktory feruje wyrok na osobe
    publiczna
    > w dzien po jej mianowaniu na Wysokie Stanowisko w sytuacji ostrego
    konfliktu
    > politycznego w kraju.

    > Litera prawa nie moze byc naginana dla potrzeb biezacej walki
    politycznej.
    > Sedzia Leder musi zostac usuniety ze stanowiska.

    Acha to juz zaczynam rozumiec :)
    "Litera prawa nie moze byc naginana dla potrzeb biezacej walki
    politycznej."
    Nie wazne winny czy niewinny, wazne zeby z powodow politycznych nie
    sadzic z powodow politycznych - zapetliles sie chyba troszeczke kolego
    :)

    pozdrawiam, leszek

  • 14. Data: 2006-05-09 07:33:25
    Od: "Samuel" <S...@l...pl>

    "Cpt.Nemo" <c...@e...pl> wrote in message

> [...]
    > Nie wazne winny czy niewinny, wazne zeby z powodow politycznych nie
    > sadzic z powodow politycznych - zapetliles sie chyba troszeczke kolego

    Ze jest winny, to juz wiemy. Kilka tygodni temu Pan Prezes Jaroslaw Kaczynski
    apelowal o nie branie litery prawa doslownie, bez uzwgledniania jego kontekstu
    w rzeczywistosci.

    Na dzis mozna stwierdzic bez cienia jakichkolwiek watpliwosci, ze pan Leder
    pohanbil sedziowska toge i utracil wiarygodnosc potrzebna na tym stanowisku.

    Jego usuniecie ze stanowiska i nastepujaca prosekucja winny stac sie
    'case study' dla Naprawy Rzeczpospolitej.

    Samuel

  • 15. Data: 2006-05-09 08:43:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie, kpina z powagi Prawa jest sedzia ktory feruje wyrok na osobe publiczna
    > w dzien po jej mianowaniu na Wysokie Stanowisko w sytuacji ostrego
    > konfliktu
    > politycznego w kraju.

    kpina z powagi Prawa jest wydanie slusznego wyroku skazujacego za
    pomowienie tylko dlatgeo ze mialo to miejsce dzien po mianowaniu
    oskarzonego na wysokie stanowisko?

    P.

  • 16. Data: 2006-05-09 08:48:01
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "bukiel" <z...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zadanie pytania przez Leppera byloby fundamentem "starannosci" (ckolowiek
    > debil Leder mial na mysli). Przeciez to samo robi debil Leder. Zadaje
    > pytania czy oskarzony przeyznaje sie do
    >
    > 4. "Sędzia Jerzy Leder wskazał, że zeznania Bogdana Gasińskiego, na
    > podstawie których Lepper sformułował swoje oskarżenia co do polityków,
    > są - jak to ujął - "niewiarygodne aż do bólu".
    >
    > Od kiedy debil Leder ma placone za *uznawanie wiarygodnosci* wystapien
    > wladzy ustawodawczej?
    >
    > Ciekawe co na to Otto, czy inny Garodcki?
    Sąd Okręgowy w Warszawie w ponownym procesie musi zbadać, czy wydanie
    przez Czesława Kiszczaka w 1981 roku szyfrogramu o zasadach użycia
    broni w pacyfikowanych kopalniach jest zbrodnią komunistyczną - uznał
    dziś Sąd Apelacyjny w Warszawie.

    Na tej podstawie Sąd Apelacyjny uchylił wyrok z marca 2004 roku
    skazujący Kiszczaka - byłego ministra spraw wewnętrznych - na dwa lata
    więzienia w zawieszeniu za przyczynienie się do śmierci 9 górników z
    kopalni "Wujek" 16 grudnia 1981 i zranienia dzień wcześniej 26
    górników z kopalni "Manifest Lipcowy".

    "Ta kwestia umknęła uwadze sądu I instancji" - mówił sędzia Jerzy
    Leder, odnosząc się do niezbadania przez sąd, czy Kiszczak jest
    odpowiedzialny za zbrodnię komunistyczną w rozumieniu ustawy o
    Instytucie Pamięci Narodowej.

    calosc:

    http://www.dziennik.pap.pl/index.html?dzial=POL&podd
    zial=SPN&id_depeszy=15962315

    Oj, żeby sedziemu Lederowi teraz też coś nie umknęło gdy wydawał wyrok
    w sprawie Leppera.

    Zadam retoryczne pytanie i mam nadzieję, że sędzia Jerzy Leder nie
    bedzie mnie z tego powodu ścigał,
    czy sędziemu w czasie procesu może coś umknąć a jeżeli tak się stanie
    to nie ponosi on z tego powodu żadnej ospowiedzialności???

    boukun

  • 17. Data: 2006-05-09 11:53:30
    Od: karel <y...@b...com>

    Cpt.Nemo wrote:

> [...]
    > Nie wazne winny czy niewinny, wazne zeby z powodow politycznych nie
    > sadzic z powodow politycznych - zapetliles sie chyba troszeczke kolego

    a czy mozesz wskazac taki inny wesoly kraj na swiecie, gdzie jest
    paragraf na obrazanie wladzy?

  • 18. Data: 2006-05-09 11:56:56
    Od: karel <y...@b...com>

    Przemek R. wrote:

    > kpina z powagi Prawa jest wydanie slusznego wyroku skazujacego za
    > pomowienie tylko dlatgeo ze mialo to miejsce dzien po mianowaniu
    > oskarzonego na wysokie stanowisko?
    >
    > P.

    Jakie pomowienie debilu? Zadawanie pytan nie jest pomowieniem. Zreszta
    kurwa w todze Leder wybiegla przed orkiestre wojskowa. Wg "uzasadnienia"
    skazala za cos na co nawet nie ma paragrafu. Ciekawe jak to obroni w
    Strasbourgu?

  • 19. Data: 2006-05-09 12:08:34
    Od: karel <y...@b...com>

    Przemek R. wrote:

    > nie uczyli roznicy pomiedzyt pytaniem retorycznym w jezyku literackim i
    > prawnym, moge sie zalozyc o kazde pieniadze ze na stiduach prawniczych
    > nawet w Twoich genialnych stanach tez tego nie ucza, bo takiej roznicy
    > akurat w tym przypadku nie ma.

    Wlasnie ucza i nie tylko. Leder nie mialby prawa wykonywania zawodu nie
    wiedzac tego.

    Leder ma placone za stosowanie litery prawa a nie jezyka literackiego.

    > udowadnianie stwerdzenia, ktore zawarte jest w pytaniu retorycznym, a
    > czym jest pytanie retorycznie kazdy polak uczyl sie w szkole podstawowej
    > (Lepper chyba taka ukonczyl)

    Znowu nie rozrowniasz jezyka literackiego, od kwalifikacji prawnej.
    Leppper przy zadawaniu pytan mrugnal lewym okiem, co moglo znaczyc ze
    uwaza Gardockiego za kurwe w todze. :-P

    > http://encyklopedia.pwn.pl/61462_1.html

    encyklopedia nie jest wykladnia prawa z zadnym panstwie prawa. Wylacznie
    u Ledera

    jw

  • 20. Data: 2006-05-09 16:15:35
    Od: "o...@a...com" <o...@a...com>

    karel wrote:

    > a czy mozesz wskazac taki inny wesoly kraj na swiecie, gdzie jest
    > paragraf na obrazanie wladzy?

    praktycznie wszedzie,sa tylko rozne granice tolerancji i
    odpowiedzialnosci