  • 21. Data: 2006-05-09 17:58:52
    Temat: Re: Lepper skazany
    Od: plug <b...@e...com>

    Maddy wrote:

    > Rozumiem że mogę publicznie, w obecności osób które Cię znają, zapytać:
    > "Czy to prawda że Pan ... (Twoje imię i nazwisko) cały swój majątek(*)
    > zdobył handlując heroiną i sprzedając Polki do burdeli na zachodzie?

    Alez oczywiscie.

    Ba, jako posel, sedzia, czy dziennikarz masz nawet obowiazek zadawania
    pytan.

    > Przecież tylko pytam. Jak jak odpowiesz że nie, to może ci nawet uwierzę.

    I na tym konczy sie sprawa.

    > (*) istnienie lub nie jakiegokolwiek majątku nie jest istotne, przecież
    > można wyjaśnić, że się nic nie posiada, może nawet uwierzę
    >
    > Maddy

    Zauwaz ze pytania byly skierowane do osob bardzo publicznych.

    No i reakcja prokuratury daje tez cos do myslenia. Zamiast przeswietlic
    towarzyszy, to skoczyla na Leppera. Ciekawe dlaczego?

  • 22. Data: 2006-05-09 18:53:56
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    karel napisał(a):

    > Wlasnie ucza i nie tylko. Leder nie mialby prawa wykonywania zawodu nie
    > wiedzac tego.
    >
    > Leder ma placone za stosowanie litery prawa a nie jezyka literackiego.

    mistrzu drogi, przytocz defonicje z jezyka prawnego terminu 'pytania
    retorycznego'

    > Znowu nie rozrowniasz jezyka literackiego, od kwalifikacji prawnej.
    > Leppper przy zadawaniu pytan mrugnal lewym okiem, co moglo znaczyc ze
    > uwaza Gardockiego za kurwe w todze. :-P

    jw

    > encyklopedia nie jest wykladnia prawa z zadnym panstwie prawa. Wylacznie
    > u Ledera

    jw

    P.

  • 23. Data: 2006-05-09 22:54:13
    Od: "Cpt.Nemo" <c...@e...pl>

    Uzytkownik "Samuel" <S...@l...pl> napisal w wiadomosci
    enews.net...

    > Kilka tygodni temu Pan Prezes Jaroslaw Kaczynski
    > apelowal o nie branie litery prawa doslownie, bez uzwgledniania jego
    kontekstu
    > w rzeczywistosci.

    Wobec wszystkich ?
    Czy tylko wobec jednego ?

    pozdrawiam, leszek

  • 24. Data: 2006-05-10 09:35:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jakie pomowienie debilu? Zadawanie pytan nie jest pomowieniem. Zreszta
    > kurwa w todze Leder wybiegla przed orkiestre wojskowa. Wg "uzasadnienia"
    > skazala za cos na co nawet nie ma paragrafu. Ciekawe jak to obroni w
    > Strasbourgu?

    podaj definicje prawna pytania retorycznego albo zamilcz

    P.