  • 1. Data: 2006-05-08 13:15:56
    Temat: prawo cywilne-prawo łasności
    Od: gogol<d...@i...pl>

    Bardzo proszę o pomoc.Sytuacja jest nietypowa:posiadam działke która jest moją
    własnością.Faktycznie jednak zbiera ją sąsiad od wielu lat.Ja zaś mam
    ogród+budynki na działce która jest prawnie jego budynki śą stare.Przejmójąc
    gospodarstwo po matce nie wiedziałam,żę tak jest.Był to rok1974.oD LAT
    PRÓBUJĘ dogadać się z sąsiadami-jednak bez efektu.Oni mnie szykanująnp.stała
    obserwacja np.lornetką i wcale sięz tym nie kryją mało tego uważają żę obie te
    dziąłki należą się im.Jestem na emeryturze i mam prawo do spokoju.POMÓŻCIE
    PORADŻCIE JAK TO PRAWNIE ZAŁATWIĆ I JAKIE MOGĄ BYĆ KOSZTY?
    Z GÓRY BARZO dZIĘKUJĘ.

    -> http://usenet.pomocprawna.info