  • 31. Data: 2007-04-02 19:36:52
    Temat: Re: "Laczenie biletow"
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    wiadomości news:n5u4e4-k04.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Takich bredni to nawet najbardziej porypane kanary nie opowiadają...

    Tak, oczywiście ...
    http://www.mzk.malbork.pl/text/42_pl.php

    "c) dwa bilety ulgowe nie zastępują biletu normalnego i nie uprawniają do
    przejazdu wg taryfy normalnej".

    Wysil swoje nieliczne szare komórki i zastanów się DLACZEGO.

    --
    SQLwysyn
    Przeżylismy trzy zabory, przeżyjemy i kaczory ...

  • 32. Data: 2007-04-03 14:18:49
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2007-04-01 07:06, SQLwysyn napisał(a):
    > Skasowanie 2 biletów ze zniżką (zamiast 1 zwykłego) powoduje, że miasto
    > refunduje częsciowo przejazd 2 inwalidom uprawnionym do zniżki. Jest to
    > oczywiste nadużycie wspólnych pieniedzy
    A kto w takim przypadku dokonuje nadużycia? Bo IMO przedsiębiorstwo
    komunikacyjne... :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 33. Data: 2007-04-03 15:20:17
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    R2r napisał(a):
    > A kto w takim przypadku dokonuje nadużycia? Bo IMO przedsiębiorstwo
    > komunikacyjne... :-)

    Niezupełnie. Oszustwa dokonuje osoba próbująca jeździć na pomocą takich
    biletów, przedsiebiorstwo komunikacyjne jest przez nia wprowadzone w
    błąd, którego samo nie może zweryfikować.

    M.

  • 34. Data: 2007-04-04 11:15:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn napisał(a):

    > "c) dwa bilety ulgowe nie zastępują biletu normalnego i nie uprawniają
    > do przejazdu wg taryfy normalnej".
    >
    > Wysil swoje nieliczne szare komórki i zastanów się DLACZEGO.

    Bo kanciarze z malborka chca ludzi naciągać na "opłaty specjalne".

    W bardziej cywilizowanych miastach aż takich przekrętów nie robią.

  • 35. Data: 2007-04-04 16:00:22
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    > Niezupełnie. Oszustwa dokonuje osoba próbująca jeździć na pomocą takich
    > biletów, przedsiebiorstwo komunikacyjne jest przez nia wprowadzone w błąd,
    > którego samo nie może zweryfikować.

    Oszustwo jest na szkodę lokalnego samorządu który subwencjonuje przejazdy
    ulgowe przewoźnikowi.

  • 36. Data: 2007-04-15 09:18:44
    Od: w...@g...com

    On Apr 3, 5:20 pm, Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Niezupełnie. Oszustwa dokonuje osoba próbująca jeździć na pomocą takich
    > biletów, przedsiebiorstwo komunikacyjne jest przez nia wprowadzone w
    > błąd, którego samo nie może zweryfikować.
    >
    > M.

    Temat troche przygasl, ale chetnie Wam go skomplikuje przykladem z
    Torunia.
    Bilet ulgowy jako taki nie jest uzywany. Uzyskuje sie go przez
    skasowanie biletu normalnego z jednej strony (a skasowanie z dwoch
    stron oznacza wykorzystanie calego nominalu). Jak sie to ma do teorii
    o rozliczaniu dofinansowania?

    ZTCP to MPK w Poznaniu faktycznie zakaz dzielenia biletow normalnych
    na dwoch "uglowych" i laczenia dwoch ulgowych dla jednego "normalnego"
    motywowal swoimi potrzebami statystycznymi na potrzeby negocjowania
    dotacji, natomiast nie wskazywal zadnego przepisu prawnego ktory by go
    do tego zmuszal. W jakis sposob ulatwialo to robienie budzetu, wiec
    zapisano w leguraminie. BTW mam nadzieje ze osiagniete korzysci
    przewazaly nad kosztami produkcji i dystrybucji roznych rodzajow
    biletow.

    Pozdrawiam
    Wwieslaw

  • 37. Data: 2007-04-15 09:26:13
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    w...@g...com napisał(a):

> [...]
    > skasowanie biletu normalnego z jednej strony (a skasowanie z dwoch
    > stron oznacza wykorzystanie calego nominalu). Jak sie to ma do teorii

    Nijak. Ubieganie się o dotacje nie jest obowiązkowe.

    M.

  • 38. Data: 2007-04-15 18:51:45
    Od: Marek Witbrot <m...@x...poczta.onet.pl>

    w...@g...com napisał(a):

    > Temat troche przygasl, ale chetnie Wam go skomplikuje przykladem z
    > Torunia.

    Gdynia: można łączyć najróżniejsze bilety. Karnety biletowe sprzedawane
    w autobusach składają sie z 4 biletów ulgowych (50%)

    --
    Marek Witbrot

    www.ecdis.pl